;
coinex

لنوو وایب اس ۱ (Lenovo Vibe S1) می تواند اولین گوشی هوشمند جهان با یک دوربین سلفی دوگانه باشد

لنوو وایب اس۱ (Lenovo Vibe S1). این گوشی می تواند اولین گوشی هوشمند جهان با یک دوربین سلفی دوگانه باشد

Vibe S1 یک گوشی اعلام نشده ی از لنوو می باشد که اولین بار قرار بود که در ماه مارس در MWC 2015 ارائه گردد. در حالی که لنوو هنوز وجود این گوشی هوشمند را تایید نکرده و به لطف مقامات چینی که این دستگاه را برای فروش در چین تایید کردند، ما عکس هایی از آن را مشاهده کردیم.

همچنین بسیاری از قابلیت هایی که لنوو وایب اس ۲ ارائه می دهد، را دیدیم اما یک نکته ی جالب را که از دست دادیم این بود که به گفته ی upleaks@، این گوشی دارای یک دوربین جلوی دوگانه می باشد. با فرض اینکه این گوشی در اینده ای نزدیک منتشر شود، می تواند اولین گوشی هوشمند با یک دوربین سلفی دوگانه باشد (شبیه به دوربین عقب دوگانه ی اچ تی سی که به شما امکان گرفت عکس با اثر بوکه را می دهد).

همانطور که در زیر می بینید، در واقع به نظر می رسد که این گوشی وایب اس۱ دو دوربین در جلو و در گوشه ی سمت راست دارد. دست کم یکی از آنها باید سنسور ۸ مگاپیکسلی داشته باشد.

به غیر از دوربین منحصر به فرد جلوی آن از قابلیت های دیگر این گوشی می توان به دوربین عقب ۱۳ مگا پیکسلی با فلش LED، صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسلی، ۲ گیگا بایت رم و ۱۶ گیگا بایت مموری داخلی قابل ارتقا اشاره کرد.

این گوشی از یک پردازشگر ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ بهره می گیرد و احتمالا اندروید لالی پاپ را اجرا می کند.

در حال حاضر ما نمی دانیم که دقیقا چه موقع و با چه قیمتی این گوشی لنوو وایب اس۱ منتشر خواهد شد.

در واقع به نظر می رسد که این گوشی وایب اس۱ دو دوربین در جلو و در گوشه ی سمت راست  دارد. دست کم یکی از آنها باید سنسور ۸ مگاپیکسلی داشته باشد.

 از قابلیت های دیگر این گوشی می توان به دوربین عقب ۱۳ مگا پیکسلی با فلش LED، صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسلی، ۲ گیگا بایت رم و ۱۶ گیگا بایت مموری داخلی قابل ارتقا اشاره کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر