;
coinex

این که پروژه آرا در تست سقوط شکست خورده تنها یک شوخی بود

دیروز گزارش دادیم که یک توییت شامل هشتگ FailedTheDropTest# از پروژه آرا نشان می دهد که تاخیر این پروژه به دلیل شکست در تست سقوط است.

دیروز گزارش دادیم که یک توییت شامل هشتگ FailedTheDropTest# از پروژه آرا نشان می دهد که تاخیر این پروژه به دلیل شکست در تست سقوط است. حتی گفتیم که آهنربای الکتروپرمننت بعد از این تست، موفق به انجام کار خود نمی باشد (این آهنربا برای چسباندن بخش های مختلف این گوشی ماژولار، طراحی می شود)، به هر حال ما با استفاده از یک توپ سحر و جادو به این نتیجه نرسیدیم بلکه توییت پروژه آرا که در بیان شد: “بدون آهن ربا. Project Ara #FailedTheDropTest#” ما را به این نتیجه رساند.

از قرار معلوم این توییت پروژه آرا تنها یک جک بوده است. امروز توییتی توسط بخش گوگل منتشر شد که توضیح می دهد که اشاره به شکست در تست سقوط یک شوخی بود. این توتیت که با هشتگ #WorkingOnOurHumor پایان می یابد، نشان می دهد که یک سیستم جدید برای نگه داشتن قطعات مدولار در کنار هم در حال آزمایش است. “این روش بهتر نیز می باشد”.

از قرار معلوم این توییت پروژه آرا تنها یک جک بوده است. امروز توییتی توسط بخش گوگل منتشر شد که توضیح می دهد که اشاره به شکست در تست سقوط یک شوخی بود. این توتیت که با هشتگ #WorkingOnOurHumor پایان می یابد، نشان می دهد که یک سیستم جدید برای نگه داشتن قطعات مدولار در کنار هم در حال آزمایش است. "این روش بهتر نیز می باشد".

در هر حال دانستن اینکه اسپیرال ۲، ظاهرا توان کنار هم نگه داشتن قطعات ماژولار را در تست سقوط خود داشته، بسیار مسرت بخش است ولی هنوز در انتشار آن که قرار بود امسال باشد تاخیر وجود دارد، این گوشی ماژولار تا سال ۲۰۱۶ منتشر نخواهد شد و ین دیگر یک جک نیست.

.

منبع: phonearena


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر