;
coinex

سامسونگ در حال کار کردن بر روی رقیب سرفیس پرو مایکروسافت است

سامسونگ در حال کار کردن بر روی رقیب Surface Pro مایکروسافت است

سامسونگ در حال کار کردن بر روی بازگرداندن تبلت با سیتم عامل ویندوز در آینده ای نزدیک است.

یک افشا کننده ی پرکار گزارش داد که سامسونگ یک تبلت 12 اینچی با سیستم عامل ویندوز عرضه خواهد کرد که این تبلت برای رقابت با سری تبلت جدید مایکروسافت سرفیس پرو می باشد.

از جمله ویژگی های تبلت ضخامت نازک آن و صفحه نمایش 12 اینچی Super Amoled با رزولوشن 2560*1600 یا 3480*2400 می باشد. انتظار می رود که این دستگاه با پردازنده ی M اینتل تجهیز شده باشد و 4 گیگابایت رم داشته باشد. این دستگاه دارای قلم S-pen می باشد و وزن این تبلت 600 گرم و با ضخامت نازک 6.22 میلی متر دارد.

سامسونگ خیلی هم با تبلت هایی با سیستم عامل ویندوز بیگانه نیست. Ativ Tab که با ویندوز RT خیلی مورد تمسخر قرار گرفت که اگر چه عمر باتری خوب، حافظه ی ذخیره سازی زیاد و مجموعه کامل Office، قیمت بالا و ضخامت نازک داشت.

شرکت کره ای به دنبال آن است تا Samsung Ativ Tab3 جایگزینی برای کامپیوتر های خانگی باشد و لیستی از خصوصیاتی که تبلت های سرفیس مایکروسافت، آیپد 4 اپل و گلکسی تب 10.1 سامسونگ دارند را به همراه خواهد داشت.

تبلت جدید سامسونگ با ویندوز 10 اگر عرضه شود در تقابل با سری تبلت های سرفیس پرو مایکروسافت خواهد بود که احتمالاً این سری تبلت ها با سرفیس پرو 4 که در اکتبر پرده برداری خواهد شد کامل تر می شوند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر