;
coinex

۹۶.۸ درصد از گوشی های فروخته شده، اندروید و یا iOS هستند

فروش بیشتر گوشی های اندروید و iOS. از مجموع ۳۳۹ تلفن به فروش رسیده در ۳ ماه گذشته، ۳۱۹ میلیون هر دو سیستم عامل، اندروید گوگل یا iOS اپل را اجرا کردند.

داده های مربوط به فروش گوشی های هوشمند فصل اخیر گارتنر در سراسر جهان به بیرون آمده و کمترین رکورد رشد را از سال ۲۰۱۳ نشان می دهد. در مجموع ۳۳۰ میلیون واحد فروخته شد که به معنی افزایش ۱۳.۵ درصدی نسبت به همین مدت در سال گذشته می باشد.

داده های فروش گوشی های هوشمند فصل اخیر گارتنر در سراسر جهان به بیرون آمده و کمترین رکورد رشد را از سال ۲۰۱۳ نشان می دهد.

Anshul Gupta ، مدیر تحقیقات گارتنر گفت “در حالی که افزایش تقاضا برای گوشی های هوشمند کم قیمت 3G و 4G در بازار های نوظهور ادامه یافته است، فروش گوشی های هوشمند در فصل دوم سال ۲۰۱۵ در یک حالت تقریبا ثابتی باقی مانده است.” بازارهای نوظهور آسیا / اقیانوسیه (به استثنای چین)، شرق اروپا و افریقا که به سرعت در حال رشد بودند ، توسط عملکرد خوب از فروشندگان چینی و بومی مدیریت شده اند. در مقابل، فروش گوشی های هوشمند در چین برای اولین بار با کاهش ۴ درصدی روبرو شد.

جدول زیر فروش گوشی های هوشمند بر اساس سیستم عاملی که کاربران در سال ۲۰۱۵ استفاده کرده اند را در سراسر جهان نشان می دهد.

جدول زیر فروش گوشی های هوشمند بر اساس سیستم عاملی که کاربران در سال ۲۰۱۵ استفاده کرده اند را در سراسر جهان نشان می دهد.

از مجموع ۳۳۹ میلیون تلفن به فروش رسیده در ۳ ماه گذشته، ۳۱۹ میلیون هر دو سیستم عامل، اندروید گوگل یا iOS اپل را اجرا کردند که این آمار ۹۶.۸ درصد از بازار را نشان می دهد.

همانطور که می بینید، بلک بری سهم کوچکی از بازار را به خود اختصاص داده، مایکروسافت راکد باقی مانده است و گوگل و اپل هم چنان بر این بازار غالب می باشند.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر