;
coinex

هم اکنون موتورولا موتو ایکس پلی (Motorola Moto X Play) در کانادا در دسترس می باشد

موتورولا موتو ایکس پلی (Motorola Moto X Play). همانطور که انتظار می رفت، موتورولا ، این جمعه، موتو ایکس پلی را در کانادا منتشر کرد.

همانطور که انتظار می رفت، موتورولا ، این جمعه، موتو ایکس پلی را در کانادا -که به نظر می رسد اولین کشور در جهان باشد که این گوشی هوشمند جدید را دریافت می کند، منتشر کرد.

در حال حاضر، مشتریان کانادایی می توانند گوشی موتو ایکس پلی را از ۵ اپراتور خریداری کنند. Videotron و SaskTel اولین اپراتورهایی هستند که در حال فروش این گوشی جدید با کمترین قیمت ۳۹۹.۹۵ دلار و ۳۹۹.۹۹ دلار کانادایی –یعنی حدود ۳۰۳ دلار امریکایی- می باشند. شما هم چنین می توانید این گوشی موتو ایکس پلی را از (Koodo (410 CAD)، Telus (420 CAD و یا (Bell (449.99 CAD دریافت کنید. هم چنین قراردادهای دو ساله برای این گوشی موتو ایکس پلی با قیمت 50 CAD به علاوه ی هزینه های معمول ماهانه هم در دسترس می باشد. لازم به ذکر است که CAD واحد دلار کانادا می باشد و هر 1CAD معادل ۰.۷۵۸۳۵۱ دلار امریکا است.

در کنار موتو ایکس استایل (Moto X Style) و موتو جی ۲۰۱۵ (Moto G 2015) این گوشی موتو ایکس پلی بخشی از خط  جدید برند موتورولا از گوشی های هوشمند می باشد. این گوشی اندروید ۵.۱ لالی پاپ را اجرا می کند و تعداد زیادی از قابلیت های جذاب (برای رده ی قیمتی آن) از جمله، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسلی، LTE، پردازنده ی ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ ، ۲ گیگا بایت رم، ۳۲ گیگا بایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا، دوربین عقب ۲۱ مگا پیکسلی و یک باتری ۳۶۳۰ میلی آمپری را به نمایش می گذارد. این گوشی در برابر ضربه مقاوم می باشد و می تواند به صورت رایگان از طریق Moto Maker سفارشی شود (هرچند برخی از عناصر سفارشی ممکن است قیمت اضافی داشته باشند).

در حالی که موتورولا اعلام کرد که این گوشی موتو ایکس پلی در ایالات متحده منتشر نمی شود، اما احتمالا بعد از همه در امریکا و با یک نام دیگر (Droid Maxx 2) راه اندازی شود. همانند همه ی مدل های قبلی دروید، این گوشی Maxx 2 احتمالا یک ورایزون منحصر به فرد باشد.

در کنار موتو ایکس استایل (Moto X Style) و موتو جی ۲۰۱۵ (Moto G 2015) این گوشی موتو ایکس پلی بخشی از خط  جدید برند موتورولا از گوشی های هوشمند می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر