;
coinex

ورژن 10.1 اینچی تبلت جی پد 2 ال جی در کنفرانس IFA پرده برداری خواهد شد

ورژن 10.1 اینچی تبلت جی پد 2 ال جی در کنفرانس  IFA پرده برداری خواهد شد

بعد از معرفی جی پد II با صفحه نمایش 8 اینچی (LG G Pad II 8.0) در اوایل این ماه در کره ی جنوبی، ال جی روز 2 شنبه اعلام کرد که ورژن 10 اینچی این دستگاه را در کنفرانس ماه آینده IFA در برلین پرده برداری خواهد کرد. این تبلت درای رزولوشن 1200*1920 و تراکم پیکسلی 224 ppi می باشد. تراشه ی مورد استفاده در این تبلت اسنپدراگون 800 خواهد بود و قدرات پردازش آن 2.26 گیگا هرتز می باشد و پردازنده ی گرافیکی آن نیز آدرنو 330 است.

یکی از ویژگی های اصلی و برجسته ی این تبلت، باتری با ظرفیت 7400 میلی آمپری آن است که ال جی راجع به آن می گوید که بزرگترین نوع در کلاس خود است. این تبلت همچنین ویژگی دیگری دارد که تولید کننده آن را حالت خواننده (Reader Mode) نامیده است که با حذف نور آبی از تصویر پس زمینه به خواننده اجازه می دهد تا راحت تر کتاب های الکترونیکی را مطالعه کند. این ویزگی باعث کاهش تاری و خستگی چشم می شود. Dual Window اجازه ی انجام چند کار را توسط باز کردن 2 برنامه در کنار یکدیگر، به شما خواهد داد و +Quick Memo به کاربران اجازه می دهد تا یادداشت های خود را بر روی هر صفحه ای که می خواهند بنویسند. سیستم عامل این تبلت اندروید خواهد بود و مجموعه آفیس برای اندروید را به صورت پیش نصب خواهد داشت و دارندگان این تبلت 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی One Drive را به مدت 2 سال به صورت رایگان در اختیار خواهند داشت.

Chris yie رئیس ارتباطات بازریابی شرکت ال جی گفت: “تبلت Pad II 10.1 G در پاسخ به بازخورد مشتریان توسعه داده شده و برای مصرف چند رسانه ای بهینه شده است. مشتریان یک صفحه نمایش بزرگتر، باتری بزرگتر و عمکرد سریع تر را بدون افزایش قیمت درخواست کردند. این تبلت به زودی به همه ی کشور های دنیا خواهد رسید.”

قیمت و زمان عرضه ی این تبلت در کنفرانس IFA توسط ال جی اعلام خواهد شد که این کنفرانس از تاریخ 4 تا 9 جولای در برلین برگزار خواهد شد. این تبلت در فروشگاه های خاص در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا ارائه خواهد شد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر