;
coinex

منبع کرنل برای وان پلاس ۲ منتشر شد

منبع کرنل برای وان پلاس ۲. روز گذشته، یک توییت توسط Carl Pei - بنیانگذار وان پلاس – منتشر شد که شامل یک  لینک به GitHub، جایی که منبع کرنل برای وان پلاس ۲ را می توان یافت، بود.

روز گذشته، یک توییت توسط Carl Pei – بنیانگذار وان پلاس – منتشر شد که شامل یک  لینک به GitHub، جایی که منبع کرنل برای وان پلاس ۲ را می توان یافت، بود. این انتشار به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که رام های سفارشی (custom ROM) برای “پرچمدار ۲۰۱۶” ایجاد کنند. این گوشی با سیستم عامل از پیش نصب شده ی OxygenOS می آید. این رام سفارشی وان پلاس است که بر اساس اندروید ۵.۱ می باشد. اواخر هفته ی گذشته، وان پلاس ۲ به OxygenOS 2.0.1 که شامل یک پچ امنیتی برای جلوگیری از به دست گرفتن کنترل گوشی با استفاده از Stagefright بود، برورسانی شد.

این بروزرسانی همچنین یک UI دوربین جدید به این گوشی می افزاید که به کاربران این امکان را می دهد که با دوربین عقب ۱۳ مگا پیکسلی این گوشی تصاویری تولید کنند که با تصاویر یک دوربین ۵۰ مگا پیکسلی برابری می کند. این همچنین این امکان را فراهم می کند که دارندگان این گوشی وان پلاس ۲ ویدیو های حرکات آهسته با ۱۲۰ فرکانس در ثانیه بسازند.

در اصل وان پلاس وان با نصب سیانوژن راه اندازی شد. سیانوژن با میکرومکس (Micromax) در هند یک معامله ی منحصر به فردی را که قرار گرفتن سیانوژن بر روی وان پلاس وان را در این کشور توقیف نمود، امضا کرد. وان پلاس وان نیز با انتشار OxygenOS به این عمل پاسخ داد.

در حال حاضر با انتشار منبع کرنل برای وان پلاس ۲، شاید بعضی رام های کاستوم جدید و جالب نوشته شده برای این گوشی جدید را شاهد باشیم.

این انتشار به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که رام های کاستوم (custom ROM) برای "پرچمدار ۲۰۱۶" ایجاد کنند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر