;
coinex

اولین برنامه مایکروسافت برای نشان دادن حمایت برای هولولنز در حال حاضر در اپ استور

اولین برنامه ای که این دستگاه را هدف قرار داد، در حال حاضر در اپ استور مایکروسافت در دسترس می باشد

مایکروسافت، در حال کار بر روی یک نوع جدید از دستگاه محاسباتی، به نام هولولنز است که هولوگرام را برای جهان اطراف شما به ارمغان می آورد. در حالی که هنوز ما نمی دانیم که این دستگاه چه زمانی برای مصرف کنندگان منتشر خواهد شد، به نظر می رسد اولین برنامه ای که این دستگاه را هدف قرار داد، در حال حاضر در اپ استور مایکروسافت در دسترس می باشد.

این برنامه تحت عنوان Microsoft IT Showcase می باشد و کاملا در مورد همان چیزی است که از اسمش برداشت می شود اما چیزی که در مورد آن جالب می باشد این است که یک دید برای تصاویر هولولنزی وجود دارد. به نظر می رسد این مورد برای اولین باراتفاق افتاده است و یا می توان گفت یکی از اولین برنامه هایی می باشد که به طور رسمی پشتیبانی از دستگاه های جدید را پاسخگوست.

از منظر مشخصات فنی، مایکروسافت گفته است که تمام برنامه های مدرن می توانند بر روی دستگاه اجرا شوند، اما تا کنون، بسیاری از برنامه های فعلی توسط مایکروسافت به طور خاص برای پشتیبانی هولولنز از این روش اعلام نشده اند. در حالی که ما خیلی دوست داریم این طور فکر کنیم که این یک پیش نمایش از یک نسخه آتی است، نظر دادن راجع به آن فعلا دشوار است.

شما می توانید در حال حاضر با جستجوی ” IT Showcase ” در اپ استور، این برنامه را بررسی کنید، البته تصاویر هیچ چیز هیجان انگیزی نشان نمی دهند.

این قضیه نشان مید هد که دیدگاه مایکروسافت در مورد برنامه های مختلف احتمالی، که در سطح جهانی بوجود خواهند آمد، چگونه خواهد بود و به نوعی خط مشی آنها مشخص می شود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر