;
coinex

Acer Liquid Z630 و Z530 قبل از رویداد IFA لو رفتند

Acer Liquid Z630 و Z530. Acer Liquid Z630 و Z530 قبل از رویداد IFA لو رفتند

رویداد IFA 2015، ماه آینده در برلین آغاز می شود و بسیاری از گوشی های هوشمند جدید و دستگاه های دیگر برای اولین بار در این رویداد رونمایی می شوند. ایسر هم در این رویداد خواهد بود و بعضی از دستگاه های جدید را راه اندازی می کند. امروز دو تا از این دستگاه های جدید ایسر به نام Acer Liquid Z630 و Liquid Z530 با جزئیات از منابع رسمی لو رفتند.

گوشی Z630 دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسلی و تکنولوژی IPS می باشد. این گوشی از یک تراشه ی MediaTek MT6735 با حداکثر سرعت ۱.۵ گیگا هرتزی Cortex-A53 بهره می برد. گرافیک آن توسط یک پردازنده ی گرافیکی Mail-T720 مدیریت می شود و این گوشی دارای ۲ گیگا بایت رم می باشد.

این گوشی هوشمند هم چنین از LTE پشتیبانی می کند و دارای اسلات های دو سیم کارته در داخل آن می باشد. حافظه ی داخلی آن ۱۸ گیگا بایت است و یک دوربین ۸ مگا پیکسلی در جلو و پشت این گوشی به کار رفته است. انتظار می رود قیمت این گوشی حدود ۲۰۰ یورو (حدودا ۲۲۸ دلار) باشد.

ZTE530 دارای صفحه نمایشی کوچکتر، ۵ اینچی و با وضوح ۷۲۰ پیکسلی می باشد. پردازشگر این گوشی MediaTek MT6735 است و یک رم ۲ گیگا بایتی دارد. این گوشی هم LTE را پشتیبانی می کند اما فاقد قابلیت دو سیم کارته است و تعداد کمی از قابلیت های Z630 را ارائه می دهد. این گوشی به قیمت حدود ۱۴۰ یورو (حدودا ۱۶۰ دلار) می باشد.

انتظار می رود که ایسر گوشی های هوشمند بیشتری را در رویداد IFA ماه بعد رونمایی کند.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر