;
coinex

شایعه شده است که مایکروسافت در حال کار بر روی دو تبلت سرفیس پرو، با صفحه نمایش بزرگ می باشد

مایکروسافت در حال آماده شدن برای راه اندازی نه یکی، بلکه دو تبلت سورفیس، با صفحه نمایش بزرگ، می باشد.

با توجه به گزارش های تازه از تایوان، مایکروسافت در حال آماده شدن برای راه اندازی نه یکی، بلکه دو تبلت سرفیس، با صفحه نمایش بزرگ، می باشد. دیجی تایمز به نقل از منبعی داخلی که نامش ذکر نشده، توجهات را به سوی سفارشات مایکروسافت، برای ساخت صفحه نمایش های محلیِ تبلت، در دو اندازه، جلب کرده است. گفته می شود، یکی از این تبلت های سرفیس جدید با صفحه نمایش 12 اینچی همراه است – درست مانند سورفیس پرو 3 مایکروسافت – در حالی که تبلت دیگر، شامل پنِل 13 یا 14 اینچی و یا حتی بزرگتر خواهد بود.

در حال حاضر، معلوم نیست که آیا هر دوی این تبلت ها، به عنوان بخشی از سِری لپ تاپ های سرفیس پرو خواهند بود یا خیر. اما با توجه به به اندازه صفحه نمایش، بسیار محتمل تر، است که از نسل لپ تاپ های سرفیس پرو باشند، چرا که تبلت های غیرسرفیس پرو، با صفحه نمایش کوچکتری همراه هستند.

متاسفانه این گزارش هیچ اشاره ای به مشخصات بالقوه دو تبلت آتی ندارد. ولی بر اساس هر دو شایعات قبلی که بیان می کردند گزینه های سخت افزاری قبلی مایکروسافت، برای سری سرفیس پرو، هم در نظر گرفته شده است، ما به این باور رسیدیم که تبلت های جدید سرفیس پرو، با پردازنده اینتل اسکایلاکِ Core i3 ،Core i5 و Core i7 خواهد آمد و در دسترس تنظیمات متعدد از جمله رم و فضای ذخیره سازی SSD، بسته به شرایط قرار می گیرد. برخی از به روز رسانی سخت افزاری نسبت به سرفیس پرو 3 الزامی است، به خصوص با توجه به اینکه سرفیس پرو 3 هم اکنون با ویندوز 10 پیش فرض، روانه بازار می شود.

بسیار جالب خواهد بود که ببینیم مایکروسافت چقدر مایل به تغییر چیزی است که به نظر یک دستور العمل و برنامه بسیار موفق می باشد. سرفیس پرو 3 تا حد زیادی به گونه ای نظر گرفته شد که به عنوان بهترین تبلت برای کاربرانی باشد که به دنبال بهره وری هستند و این بهره وری به واسطه ترکیبی از عوامل، مانند قدرت پردازش بالا، طراحی محکم، یک صفحه نمایش بزرگ که به خوبی با یک قلم تضمین شده کار می کند و همچنین اجرای یک سیستم عامل قوی ( ویندوز 8.1 در زمان راه اندازی آن) اثبات می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر