;
coinex

موتورولا، موبایل لنوو را جذب می کند

موبایل لنوو تولید تعدادی از مدل های خود را قطع کرده است، تا در نهایت، تمام مدل های جدید، تحت نام تجاری موتورولا، عرضه شوند

شما می توانید در آینده، از موتورولا، انتظار مدل های بسیار زیادی را داشته باشید. سال گذشته، لنوو، موتورولا را از گوگل خریداری کرد، و حال، تصمیم گرفته است که در بازار گوشی های هوشمند، نام تجاری موتورولا، بسیار قوی تر از نام تجاری خودش، به رسمیت شناخته شود و موبایل لنوو را با موتورولا ادغام کند.
این فقط یک تجدید برند نیست، رئیس گروه موبایل لنوو اذعان داشت، که بسیاری از ساختارهای سازمانی موتورولا، باقی می ماند و در راستای اهداف موبایل لنوو به کار خود ادامه خواهد داد.
موبایل لنوو تولید تعدادی از مدل های خود را قطع کرده است، تا در نهایت، تمام مدل های جدید، تحت نام تجاری موتورولا، عرضه شوند. این شرکت ادغام شده، به شدت متکی بر، تجربه طولانی موتو، در تحقیق و توسعه، می باشد.
البته، کسب و کار گوشی لنوو، تماما موتو نخواهد بود، این شرکت به تازگی نام تجاری ZUK را راه اندازی کرده است، ZUK در صحنه بین المللی کار خواهد کرد و قصد دارد به عنوان ساخت گوشی های رده بالای خود، شناخته شود.
آخرین نتایج مالی لنوو افت جزئی را در نقل و انتقالات نشان داد، در فصل اول (16.2 میلیون)و قبل از مالیات 292 میلیون دلار از دست داد. ممکن است، تغییر به نام تجاری شناخته شده تر، به منزله ی یک دگرگونی مالی، برای لنوو باشد.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر