;
coinex

سونی، ریموت تلویزیون را با اسپیکر بی سیم ترکیب می کند

اسپیکر-ریموت سونی. سونی، ریموت تلویزیون را با اسپیکر بی سیم ترکیب می کند

سونی مفتخر است که به فرایند ترکیب کردن دو محصول نامربوط به یکی ادامه دهد. این شرکت آخرین نمونه ی ترکیبی خود را به تازگی اعلام کرد. SRS-LSR100، یک بلندگوی بی سیم است که اساسا یک ریموت تلویزیون را در قسمت بالای خود دارد. ایده ی نهفته در این دستگاه این است که کاربران در عین اینکه می توانند کانال های تلویزیون را عوض کنند، صدای تلویزیون را هم از فاصله ای نزدیک دریافت می کنند.

در واقع، SRS-LSR100 به منظور کنترل تلویزیون از راه دور می باشد. سونی با این وسیله به افراد این امکان را می دهد که هنگامی که در آشپزخانه و یا در قسمتی از خانه هستند که با تلویزیون فاصله دارد و دیوار و موانع باعث می شود که صدا را به خوبی نشنوند، به راحتی به برنامه های تلویزیون گوش دهند و حتی در صورت نیاز کانال های آن را عوض کنند.

سونی با این وسیله به افراد این امکان را می دهد که هنگامی که در آشپزخانه و یا در قسمتی از خانه هستند که با تلویزیون فاصله دارد و دیوار و موانع باعث می شود که صدا را به خوبی نشنوند، به راحتی به برنامه های تلویزیون گوش دهند و حتی در صورت نیاز کانال های آن را عوض کنند.

این اسپیکر-ریموت از طریق یک سیگنال ۲.۴ گیگا هرتزی بین یک دانگل بی سیم متصل به تلویزیون و یا استریو، کار می کند. علاوه بر این یک مجموعه ای استاندارد از هر دکمه ای که برای تغییر کانال تلویزیون و کم و زیاد کردن صدا، قطع صدا و … لازم می باشد بر روی آن قرار دارد. همچنین دارای یک جک هدفون می باشد و عمر باتری آن ۱۶ ساعت است.

سونی می گوید این وسیله در ۱۲ سپتامبر و با قیمت ۱۶۶ دلار عرضه می شود. متاسفانه سونی در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ارائه ی این وسیله در خارج از کشور ندارد و این به این معنی است که اگر این وسیله هم، مانند گوشی های این شرکت باشد و شما نیاز آن را در زندگی خود احساس کنید لازم است برای تهیه ی آن به ژاپن مسافرت کنید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر