;
coinex

ادوبی برای رونمایی از یک برنامه ی جدید فتوشاپ موبایل در اکتبر، برنامه ریزی می کند

 فتوشاپ موبایل ادوبی. ادوبی به یافتن موفقیتی برای فتوشاپ روی پلت فرم موبایل، همانند نرم افزار ویرایش عکسی که در رایانه های شخصی قرار دارد، امیدوار است.

ادوبی به یافتن موفقیتی برای فتوشاپ روی پلت فرم موبایل، همانند نرم افزار ویرایش عکسی که در رایانه های شخصی قرار دارد، امیدوار است. ادوبی در ماه اکتبر، در کنفرانس Max خود برای توسعه دهندگان و حرفه ای ها، از یک فتوشاپ جدید توسعه یافته برای آیفون و آیپد اپل رونمایی خواهد کرد. بعدا، یک نسخه از این برنامه برای دستگاه های اندرویدی در دسترس قرار می گیرد.

برنامه ی جدید “Project Rigel” رایگان خواهد بود و برای آن دسته از کسانی که به کار با برنامه ی فتوشاپ آشنایی ندارند، روش ویرایش کردن تصاویر را نشان می دهد. این برنامه ی جدید فتوشاپ، شامل یک UI صفحه نمایش لمسی (تاچ اسکرین) خواهد بود، که گزینه های ویرایش را در پایین آن ارائه می دهد. این برنامه، موقعیت دقیق برای موبایل و یک قابلیت تشخیص چهره که به کاربران اجازه می دهد تا روی چهره ی مورد نظر یک لبخند قرار دهند، را به همراه دارد.

Photoshop Touch، برنامه ی ویرایش قبلی ادوبی، یک برنامه ی پولی بود که کاربران برای نصب آن می بایستی ۱۰ دلار هزینه می کردند و این امر برای کاربران دستگاه های موبایل زیاد هم جالب نبود. ادوبی این برنامه را در ماه می منتشر کرد در حالی که در همان زمان هم نکاتی را درباره ی Project Rigel آشکار کرده بود.

به طور مثال کاربران می توانند با استفاده از Creative Cloud، یک پروژه ی فتوشاپ را روی یک کامپیوتر شخصی شروع کنند و با استفاده از Project Rigel بر روی موبایل خود، روی آن کار کنند.

Manu Anand، مدیر تولید ارشد تصویربرداری دیجیتال ادوبی می گوید: “پروژه ی ریگل برای رفع نیازهای کسانی که با ابزار روتوش روی دسکتاپ آشنا هستند و حتی بیشتر برای کسانی که با ابزار فتوشاپ آشنا نیستند، طراحی و ساخته می شود. این برنامه آنها را خودکفا می کند و به استفاده ی آسان تر از آن کمک می نماید.”

ادوبی در ماه اکتبر، در کنفرانس Max خود برای توسعه دهندگان و حرفه ای ها، از یک  فتوشاپ جدید توسعه یافته برای اپل آیفون و اپل آیپد رونمایی خواهد کرد.

 این برنامه ی جدید فتوشاپ، شامل یک UI صفحه نمایش لمسی (تاچ اسکرین) خواهد بود، که گزینه های ویرایش را در پایین آن ارائه می دهد. این برنامه، موقعیت دقیق برای موبایل و یک قابلیت تشخیص چهره را که به کاربران اجازه می دهد تا روی چهره ی مورد نظر یک لبخند قرار دهند، را به همراه دارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر