;
coinex

آیا اپل در حال برنامه ریزیِ یک رونمایی بی نظیر از آیفون جدیدش می باشد؟

با توجه به شایعات جدید اپل می تواند برای یک رویداد انتشار بزرگ در تاریخ 9 سپتامبر، برای پرده برداری از آیفون 6s آماده شود.

با توجه به شایعات جدید، اپل می تواند برای یک رویداد انتشار بزرگ در روز چهارشنبه، نهم سپتامبر، برای پرده برداری از آیفون 6S آماده شود. تاریخ و محل رویداد مذکور، توسط یک منبع مورد اعتماد در یک نشریه محلی، به نام “Hoodline”، منتشر شده است، این نشریه ادعا می کند که اپل از 4 تا 13 سپتامبر، تالار بزرگ کنفرانس بیل گراهام را در سان فرانسیسکو، اجاره کرده است.

اگر خبر گزارش شده درست باشد، این موقعیت مناسبی برای اپل است تا به راه اندازی یک رویداد مطبوعاتی بزرگ برای عرضه آیفون جدید خود، که انتظار می رود در این زمان پرده برداری شود، بپردازد.

اپل معمولا تاریخ راه اندازی آیفون خود را در روز سه شنبه، فیکس می کند، از این رو اشاره به روز چهارشنبه کمی عجیب و غریب است. به گفته سایت خبری تکرادار، هنوز هیچ چیز راجع به اینکه اپل از روز مورد علاقه اش صرفه نظر می کند، شنیده نشده است. بنا براین قصد دارند کمی کنکاش کنند تا در مورد برنامه های آینده اپل اطلاعاتی بیابند.

با این حال با توجه به شایعات منتشر شده توسط Hoodline، در منطقه اطراف تالار کنفرانس بیل گراهام در روز چهارشنبه 9 سپتامبر بین ساعات 04:00 صبح تا 12:00 شب، خیابان های متعددی تعطیل خواهند شد، حتی برخی از خیابان ها ظاهرا از 6 عصر روز سه شنبه 8 سپتامبر بسته می شوند.

شایان ذکر است که بر مبنای این گزارش، برای برنامه های اپل انحرافاتی بوجود می آید، در واقع بنا بر یک منبع قابل اعتماد و بر اساس استناد به اسناد و مدارک تدارکات رویداد، مشخص شده است که اپل در حال اجاره ساختمان گفته شده می باشد، پس این تالار یک جای عادی برای رویداد بزرگ و گرفتن اطلاعات اپل، نیست.

از طرفی اگر شایعات بسته شدن خیابان ها را باور کنیم، پس به نظر می رسد اپل در حال آماده سازی یک کنفرانس بزرگ، می باشد و این واقعیت که گنجایش تالار کنفرانس بیل گراهام، 7000 نفری است، به معنی این است که اگر اپل واقعا این ساختمان را اجاره کرده باشد، پس باید انتظار جمعیت زیادی را داشته باشیم.

مرکز فلینت در کوپرتینو، محل برگزاری مراسم سال گذشته، دارای ظرفیت حداکثر 2400، نفری بود، بنابراین اپل احتمالا در حال برنامه ریزی یک رویداد بسیار بزرگتر برای سری آیفون 6S نسبت به آیفون 6 و آیفون 6 پلاس می باشد.

آیا تلویزیون اپل عرضه می شود؟

آیا می دانید چه چیزی واقعا می تواند جمعی بزرگ را برای این رویداد، به داخل سالن، بکشاند ؟ آری، یک نسخه جدید از تلویزیون اپل.

هنوز در این قضیه که جمعیت زیادی در رویداد اپل، فقط برای باز کردن یک جعبه – در واقع رو نمایی از آیفون بعدی – شرکت کنند، تردید وجود دارد، اما ما قبلا از منابع نزدیک به دفتر مرکزی اپل شنیده ایم که تلویزیون جدید TV 2 اپل، در رویداد سپتامبر، با پردازنده جدید A8 و یک کنترل لمسی از راه دور، رونمایی می شود و شایعه شده است که از سیری و برنامه های شخص ثالث موجود در اپل استور، پشتیبانی می کند.

آیا راهی را برای ورود ماشین اپل ایجاد می شود؟

ایده ای وجود دارد مبنی بر اینکه اگر همه راه ها بسته باشند و تعداد افراد موجود در آن منطقه، با کسانی که وارد رویداد می شوند سازگاز باشد، آیا این امکان وجود خواهد داشت که اپل، راندن ماشین هوشمند بدون سرنشین خود را در این رویداد به نمایش دراورد؟

خب احتمال آن کم است، اما برخی از سایت ها حدس زده اند یک نوع وسیله نقلیه می تواند، ظاهر شود. از طرفی همانطور که قبلا هم گزارش داده ایم، شایعاتی بوده مبنی بر اینکه که اپل به دنبال مکانی مخفی نزدیک به سان فرانسیسکو می گردد تا یک ماشین بدون سرنشین را آزمایش کند.

صحنه را تصور کنید: یک وسیله نقلیه که براق مانند به نظر می رسد، مستقیما از تخیلات جنابِ جانی ایو (Jony Ive، طراح ارشد انگلیسی شرکت اپل) به خیابان خالی سان فرانسیسکو می آید، جایی که در آن رویداد، برگزار می شود. درب سمت راننده باز می شود، اما هیچ کس وجود ندارد! سپس درب سمت مسافر باز می شود و تیم کوک، مدیرعامل اپل بیرون می آید، و هزاران نفر از وفاداران اپل، صاعقه وار دست می زنند.

البته این بسیار بعید است. ماشین بدون سرنشین اپل (اگر واقعا وجود داشته باشد) به هیچ وجه، نزدیک به راه اندازی نیست ، اما تصور کنید که چه می شود اگر اپل تصمیم به اتصال آن به تسلا و راه اندازی ماشین های الکتریکی خود بگیرد؟

حقیقتا این که اپل ممکن است روز رویداد خود را از سه شنبه به روز چهارشنبه تغییر دهند، خیلی مهم نیست، بنابراین به این گزارش کمی چاشنی نیز اضافه شده است. ما نمی توانیم از برنامه بزرگ اپل برای آیفون 6S – در واقع سری ‘S’ گوشی های سال گذشته این کمپانی – سر در بیاوریم، اما جالب خواهد بود که ببینیم روز چهارشنبه به همراه خود، یک اثر تاریخی در این انتشار داشته باشد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر