;
coinex

LG Rolly اولین صفحه کلید قابل رول شدن در جهان، برای گوشی های هوشمند و تبلت ها می باشد

LG Rolly. این لوازم جانبی به عنوان "اولین صفحه کلید بی سیم قابل حمل و قابل رول شدن در صنعت" ارائه می شود.

ال جی به تازگی از یک کیبورد بی سیم جالب که برای گوشی ها و تبلت ها ساخته شده، با نام LG Rolly خبر داد. این لوازم جانبی به عنوان “اولین صفحه کلید بی سیم قابل حمل و قابل رول شدن در صنعت” ارائه می شود.

برخلاف بسیاری از صفحه کلید های انعطاف پذیر که در حال حاضر در بازار وجود دارد، این صفحه کلید LG Rolly از سیلیکون ساخته نشده است. در عوض، این وسیله از پلی کربنات “مقاوم در برابر ضربه” و پلاستیک ABS ساخته شده و بنابراین احتمالا یک بازخورد لمسی بهبود یافته فراهم می کند. این کیبورد جدید می تواند تا بشود و در نهایت به چیزی مانند یک تکه چوب تبدیل شود که به آسانی قابل حمل هم می باشد که حتی می توانید آن را در جیبتان هم قرار دهید.

این کیبورد الجی رولی، با استفاده از بلوتوث ۳ می تواند با گوشی های هوشمند و تبلت ها (به طور همزمان با دو دستگاه) همراه شود و هر دو نوع دستگاه را پشتیبانی کند، گرچه نباید صفحه نمایش بزرگتر از ۱۰ اینچ باشد. این لوازم جانبی جدید از یک باتری AAA مجزا استفاده می کند که برای ۳ ماه کفایت می کند.

ال جی، این کیبورد رولی را در ماه بعد و در IFA 2015 به نمایش خواهد گذاشت. قیمت گذاری و دسترسی به آن احتمالا بعد از رونمایی مشخص می شود. شما مایلید برای این کیبورد چه مقدار بپردازید؟

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر