;
coinex

تلویزیون های OLED 4K ال جی برای عرضه آماده می باشند

تلویزیون های OLED 4K ال جی. در نهایت، ال جی برای فروش تلویزیون های OLED 4K که در ماه ژانویه فاش شده بود، آماده می باشد.

در نهایت، ال جی برای فروش تلویزیون های OLED 4K که در ماه ژانویه فاش شده بود، آماده می باشد. این شرکت کره ای که مبالغ هنگفتی را برای این تکنولوژی OLED سرمایه گذاری کرده است، بر این باور است که مصرف کنندگان با ویژگی هایی از جمله سطوح مشکی بهبود یافته، زوایای دید خارج از محور بهتر و رنگ های اشباع شده ی بیشتر، جذب این تلویزیون ها می شوند. در میان این تلویزیون ها دو مدل فلت اولترا اچ دی (UltraHD) با اندازه های ۵۵ و ۶۵ اینچی وجود دارد که دارای قابلیت high dynamic range یا همان HDR با بهبود طیف وسیعی از رنگ هاست و بسیار جالب به نظر می رسد. اگر شما بیشتر به مدل های منحنی OLED 4K تمایل دارید، یک مدل ۵۵ اینچی جدید هم وجود دارد که در کل ۹ تا از این تلویزیون های ال جی OLED 4K را به خود اختصاص داده است.

از ویژگی های دیگری که روی این مجموعه وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 پانل های فوق العاده نازک (این شرکت گفته است که مدل های ۵۵ اینچی از هر گوشی هوشمندی نازکتر می باشد)، قاب بسیار کوچک، پلت فرم تلویزیون هوشمند webOS 2 – با رابط کاربری و ویژگی های پیشرفته که مرور یک تلویزیون هوشمند را ساده ترو قابل درک تر می کند و زمان بوت را کاهش می دهد-  و اسپیکرهای Harman/Kardon.

 این تلویزیون ها تا پایان همین ماه در اروپا و ایالات متحده در دسترس قرار می گیرند، اما درباره ی قیمت این تلویزیون ها هنوز هیچ صحبتی نشده است. هم چنین ال جی، این تلویزیون ها را در نمایشگاه IFA 2015 در برلین به نمایش خواهد گذاشت و ما انتظار داریم که آنها یک دسته از مدل های جدید را هم در این نمایشگاه نشان دهند.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر