;
coinex

پی بردن به دوربین فوق العاده اکسپریا Z5 سونی از عکس های لورفته مطبوعاتی

اکسپریای جدید دارای یک دوربین 23 مگا پیکسلی عقب، می باشد.

اوایل این هفته، سونی تایید کرد که “یک گوشی هوشمند با نوعی سیستم فوکوس خودکار هیبریدی “را، در مراسم IFA 2015 امسال در تاریخ 2 سپتامبر اعلان خواهد کرد. ما همه انتظار داریم که این گوشی هوشمند جدید، اکسپریا Z5 باشد و احتمالا کنار آن اکسپریا Z5 کامپکت نیز می آید.

قبل از اینکه در واقع سونی اکسپریا Z5 را اعلان کند، به نظر می رسد که در حال حاضر ما می توانیم نگاهی به برخی از تصاویر مطبوعاتی این گوشی داشته باشیم. با توجه به گزارش اکسپریا بلاگ، این تصاویر در کانال های رسانه های اجتماعی تلفن همراه سونی منتشر شد، هر چند به نظر می رسد که آنها به سرعت حذف شده اند ولی خوشبختانه، ما آن ها را در اختیار داریم.

یکی ازاین تصاویر نشان می دهد که اکسپریای جدید دارای یک دوربین 23 مگا پیکسلی در پشت خود می باشد. به احتمال زیاد، این دوربین از همان سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع که بر روی اکسپریا M5 عرضه شد، استفاده می کند. فقط عقب و دو طرف Z5 به وضوح در این تصاویر جدید دیده می شود، اما ما می توانیم این طور فرض کنیم که جلوی گوشی، خیلی متفاوت از گوشی اکسپریا +Z3 نیست.

انتظار می رود مانند +Z3، اکسپریا Z5 سونی نیز صفحه نمایش 5.2 اینچی داشته باشد، هر چند که هنوز مشخص نیست که وضوح آن 1080 در 1920 پیکسل، و یا 1440 × 2560 پیکسل می باشد. این گوشی شامل پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 810 کوالکوم و همچنین دارای 3 یا 4 گیگابایت رم می باشد. نیازی به گفتن نیست که Z5 در برابر آب مقاوم بوده و به نظر می رسد حداقل در سه نسخه رنگی وجود داشته باشد. به محض منتشر شدن جزئیات رسمی این گوشی، آن را با شما در میان می گذاریم.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر