;
coinex

ساعت هوآوی با پشتیبانی از آیفون ، ممکن است 2 سپتامبر راه اندازی شود

در حالی که گران ترین آن (با روکش طلا) باید به قیمت 799 دلار باشد.

ساعت هوآوی، ساعت هوشمند اندرویدی است که در ماه مارس معرفی شد، بالاخره ممکن است این اندروید وِر (android wear) هفته آینده منتشر شود. با توجه  به لیستی که در سایت آمازون منتشر شد (البته در حال حاضر حذف شده است)، ساعت هوآوی احتمالا باید از 2 سپتامبر (11 شهریور) برای خرید در دسترس باشد.

به نظر می رسد، ارزان ترین مدل ساعت هوآوی (با بدنه فولاد ضد زنگ و بند چرمی سیاه)، 349 دلار هزینه خواهد داشت، در حالی که گران ترین آن (با روکش طلا) باید به قیمت 799 دلار به فروش برسد.

گفتنی است با توجه به لیست آمازون، که در حال حاضر حذف شده است، ساعت هوآوی، فقط با دستگاه های اندرویدی سازگار نیست (اندروید 4.3 به بعد)، بلکه با دستگاه هایی که با iOS 8.2 (یا جدیدتر) اجرا می شوند، نیز سازگار خواهد بود. در ماه آوریل، شنیدیم که گوگل در حال آوردن پشتیبانی اندروید ور برای دستگاه های iOS است، بنابراین ممکن است بالاخره این اتفاق چند روز دیگر رخ دهد.

علاوه بر این پشتیبانی از هر دو پلتفرم اندروید و iOS، از قابلیت های دیگر ساعت هوآوی می توان به صفحه نمایش گرد ۱.۴ اینچی کریستال AMOLED با کیفیت ۴۰۰×۴۰۰ پیکسلی حفاظت شده توسط شیشه یاقوت کبود، بلوتوث ۴.۱، یک پردازشگر ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۰۰، رم ۵۱۲ مگا بایتی، فضای ذخیره سازی ۴ گیگا بایتی و یک باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و مانیتور ضربان قلب، اشاره کرد.

در ساعت هواوی Watch، سنسورهای ژیروسکوپ، شتاب سنج، فشارسنج، موتور ویبره و PPG قرار گرفته است. در زمان راه اندازی، این ابزار پوشیدنی، احتمالا باید بیش از 40 تم از پیش نصب شده داشته باشد.


.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر