;
coinex

تصاویر جدید واضح تری از بلک بری ونیز فاش شد

این گوشی جدید که به نام ونیز خوانده می شود، در حال حاضر در تصاویری لو رفته است

ممکن است بلک‌بری یکی از بازوهای اصلی بازار گوشی های هوشمند نباشد، اما قطعا یک حدی از هیجان و انتظار برای دیدن نسخه بعدی آن وجود دارد. این گوشی جدید که به نام ونیز خوانده می شود، در حال حاضر در تصاویری لو رفته است، علاوه بر وجود صفحه کلید کشویی آن به نظر می رسد، سرمایه گذاری سنگینی روی پلت فرم اندروید گوگل کرده است. پلت فرم BB10 بلک بری مانند نرم افزار ویندوزفون مایکروسافت در رقابت با پلت فرم های اندروید و iOS، اغلب شکست خورده است. اگر ایده اجرای اندروید روی بلک‌بری هیجان شما را بر می انگیزد، پس گوشی هوشمند بعدی این شرکت کانادایی ممکن است علاقه شما را به خود جلب کند.

منصفانه است که بگوییم با وارد شدن پلت فرم اندروید به بلک بری، بالاخره گوشی های هوشمند این کمپانی به عصر مدرن کشیده شده اند. پس از اینکه آیفون ها با پلتفرم iOS خود و بعد از آن اندروید، چهره صنعت را تغییر دادند و آن را تحت سلطه گرفتند، سهم بازار بلک بری به طور چشمگیری رو به کاهش نهاد. تصمیم به اجرای اندروید، منطقی به نظر می رسد و اکنون با این تغییر، برای کسانی که خواستار یک صفحه کلید فیزیکی کشویی هستند، به نظر می رسد ونیز بلک بری برایشان بسیار جذاب باشد.

با نگاهی اجمالی به آخرین تصاویر درز شده از این گوشی می توان فهمید که درگاه میکرو اس‌دی و سیم کارت به جای اینکه در کنار دستگاه قرار گیرد، در قسمت بالای آن قرار گرفته است. با وجود اینکه تصاویر نشت شده کمی تار است، با این حال به اندازه کافی وضوح دارد که به ما دید درستی از گوشی بعدی بلک بری بدهد.

این گوشی با صفحه‌نمایش ۵.۴ اینچی، ۳ گیگابایت رم، دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸، همراه خواهد بود. ظاهرا این گوشی ماه نوامبر به نمایشگاه IFA می آید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر