;
coinex

لنوو Phab Plus یک فبلت 6.8 اینچی شامل یک صفحه نمایش FHD و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی است

گوشی 6.8 اینچی جدید ساخت لنوو که در آژانس TENAA چین گواهی شده

ماه های گذشته خبر از یک گوشی 6.8 اینچی جدید ساخت لنوو، که در آژانس TENAA چین گواهی شده بود، به گوش رسید. این گوشی رسما به عنوان لنوو فب پلاس (Phab Plus) معرفی شد و در چین، از طریق بخش موبایل چین، شرکت مخابرات چین و Unicom چین در دسترس می باشد. قیمت فب پلاس معادل 406 دلار آمریکا (1 میلیون 350 هزار تومان) قیمت گذاری شده است. از طرفی هیچ گفته ای از سوی شرکت لنوو مبنی بر اینکه آیا این دستگاه در سطح جهانی ارائه می شود یا خیر، وجود ندارد.

اگر می خواهید بیشتر در مورد لنوو فب پلاس بدانید باید بگوییم، این فبلت از وجود یک صفحه نمایش 6.8 اینچی، با وضوح 1080 در 1920 با تراکم پیکسل 324ppi بهره می برد. همچنین در ساختار آن از چیپ ست اسنپدراگون 615 به همراه یک پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی با قدرت پردازش 1.5گیگا هرتز و یک پردازنده گرافیکی آردرنو، بکار رفته است.

از دیگر ویژگی های این گوشی 2 گیگابایت حافظه رم در داخل، به همراه 32 گیگابایت حافظه قابل ارتقا، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلو 5 مگا پیکسلی و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی است. سیستم عامل آن اندروید 5.0 از پیش نصب شده با رابط کاربری Vibe می باشد.

گفتنی است که لنوو فب پلاس قابلیت های دو سیم کارته بودن، پشتیبانی از 4G LTE ، Wi-Fi، بلوتوث، GPS و اتصال microUSB، دارد. ضخامت آن 7.6mm و وزن آن 220 گرم وزن می باشد. در چهار نسخه رنگی خاکستری فلزی، آبی نیلی، نئون صورتی و نقره ای پلاتینی، موجود می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر