;
coinex

هم اکنون اندروید ور (Android Wear) با آیفون ها کار می کند

اندروید ویر(Android Wear). گوگل به طور رسمی اعلام کرد که اندروید ویر (Android Wear) برای کار با آیفون می آید.

شایعات درست می باشند: گوگل به طور رسمی اعلام کرد که اندروید ور (Android Wear) به آیفون می آید. اما چند نکته وجود دارد. اول از همه اینکه تنها آیفون های اخیر – که iOS 8.2 به بالا را اجرا می کنند – پشتیبانی می شوند (که شامل آیفون ۵ به بعد می شود). مهم تر از آن اینکه این برنامه تنها با آخرین ساعت های اندروید ور کار می کند. در حال حاضر تنها ساعتی که با این برنامه کار می کند، LG Watch Urbane می باشد که جدیدترین ساعت اندروید ور است که راه اندازی شده است. هم چنین گفته می شود که این برنامه با همه ی دستگاه های اندروید ور آینده، از جمله ساعت های ایسوس، موتورولا و هوآوی نیز به خوبی کار خواهد کرد.

اما در مورد دستگاه های اندروید ور قدیمی تر چطور؟ گفته می شود که این برنامه ی iOS با مدل های قدیمی تر به این دلیل که آخرین نسخه ی اندروید ور را اجرا نمی کنند، کار نمی کند. یک سخنگو در این باره گفت، تنها ساعت های اندروید ور اخیر این قابلیت را دارند که به منظور حصول اطمینان از راه اندازی جفت شدن با یک تلفن iOS، استفاده شوند. او گفت، اگرچه دستگاه های قدیمی تر اندروید ور، به لحاظ فنی پشتیبانی نمی شوند، اما اگر کسی بتواند با آن کار کند، تعجب برانگیز نیست.

به منظور حصول اطمینان از راه اندازی جفت شدن با یک تلفن iOS، تنها ساعت های اندروید ویر اخیر این قابلیت را دارند.

با وجود همه ی این حرف ها، اندروید ور برای iOS تقریبا به همان شکلی که برای گوشی های اندروید کار می کند، اجرا می شود. شما از خدمات گوگل مانند جیمیل، Google Calendar، Google Now، Apple’s Calendar، گوگل فیت، هواشناسی، آلارم، ترجمه (Translate) و … نوتیفیکیشن ها را دریافت خواهید کرد. این برنامه با دستورات دریافت شده از طریق صدا کار می کند و شما می توانید دقیقا همانطوری که با برنامه ی اندروید ظاهر این ساعت را تغییر می دهید، این کار را انجام دهید. به گفته ی گوگل، لازم نیست که هیچ یک از این برنامه ها را نصب کنید، همه ی آنها خودشان در این برنامه ی iOS ساخته می شوند. نوتیفیکیشن های هر برنامه ی دیگری که روی آیفون شما نشان داده می شود هم بر روی این ساعت نشان داده خواهد شد. گوگل می گوید که اندروید ور برای iOS از هر برنامه ی Play Store گوگل پشتیبانی نمی کند، اما این انتظار می رود.

اگر شما تا به حال از گزینه های محدود پوشیدنی که برای iOS در دسترس است ناراحت بوده اید، هم اکنون می توانید آخرین نسخه ی اندروید ویر را بر روی دستگاه خود در اختیار داشته باشید. اگر اتفاقا شما یک LG Watch Urbane و یک آیفون دارید، می توانید ادامه دهید و این  برنامه را امتحان کنید- این برنامه از امروز به آهستگی بر روی اپ استور اپل عرضه می شود.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر