;
coinex

گلکسی نوت 4 بروزرسانی اندوروید 5.1.1 لالی پاپ را در اروپا دریافت می کند

چند ماهی از معرفی اندروید 5.1.1  لالی پاپ می گذرد و گزارش شده که سامسونگ این ورژن اندروید را روی گوشی های گلکسی نوت 4 خود آزمایش می کند. سامسونگ این بروز رسانی آزمایشی را برای انواع دیگر روسی، همینطور در لهستان و آمریکا گسترش داده است.

چند ماهی از معرفی اندروید 5.1.1  لالی پاپ می گذرد و گزارش شده که سامسونگ این ورژن اندروید را روی گوشی های گلکسی نوت 4 خود آزمایش می کند. سامسونگ این بروز رسانی آزمایشی را برای انواع دیگر روسی، همینطور در لهستان و آمریکا گسترش داده است.

سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت 4 را با اندورید 5.1.1 در اروپا گسترش دهد. بروزرسانی آن در نقاط مختلف اروپا هفته پیش آغاز شد اما تنها به صورت OTA در سوئد ، اتریش و ایتالیا در دسترس می باشد. در حال حاضر امکان دانلود همان فرم ور (firmware) از طریق KIES  و این لینک سخت افزاری (firmware section) برای  گلکسی نوت 4 وجود دارد.

این بروزرسانی ورژن N910FXXU1COH4  را ایجاد می کند و باعث اجرای بهتر برنامه های دستگاه و پایدارتر شدن آنها می شود. اگر در حال حاضر اندروید 5.1.1 را در اختیار دارید ما را از تغییرات آن در گوشی های گلکسی نوت 4 خود باخبر کنید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر