;
coinex

“زمانش رسیده است”: دعوت لنوو برای مراسم رونمایی موتو 360 2 در 8 سپتامبر

به نظر می رسد نسل دوم ساعت هوشمندِ اندروید ور موتورولا، موتو 360 2، به زودی و در هفته آینده رونمایی خواهد شد و این موضوع از تیزر تبلیغاتی لنوو که با شعار "زمانش رسیده است" (It’s time)، خود نمایی می کند، کاملا واضح و مبرهن است.

به نظر می رسد نسل دوم ساعت هوشمندِ اندروید ور موتورولا، موتو 360 2، به زودی و در هفته آینده رونمایی خواهد شد و این موضوع از تیزر تبلیغاتی لنوو که با شعار “زمانش رسیده است” (It’s time)، خود نمایی می کند، کاملا واضح و مبرهن است.

از این تیزر به وضوح این امر قابل برداشت است که تاریخ برگزاری این مراسم رونمایی 8 سپتامبر (17 شهریور) خواهد بود و محل آن نیز، شانگهای می باشد، بنابراین می توان گفت که نسخه دوم ساعت هوشمند موتو 360، هفته دیگر رونمایی خواهد شد.

جهت یادآوری لازم به ذکر است که انتظار دو نسخه از موتو 360 2 را خواهیم داشت. درست همانند اپل واچ، آن ها در اندازه شان تفاوت دارند، مدل “S” آن اندازه ای 38 میلی متری با باتری 270 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و مدل “L” آن نیز 42 میلی متر بوده و از باتری ای 375 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. رزولوشن صفحه نمایش این نسل از ساعت های موتو 360 نسبت به نسل قبلی که رزولوشنی 360×290 پیکسلی داشت، پیشرفت کرده و به 360×360 ارتقا یافته است. گفته می شود که در آینده ای نه چندان دور، نسخه سومی از این ساعت هوشمند که با عنوان “اسپورت” همراه خواهد بود، عرضه می شود که از ویژگی هایی مثل صفحه نمایش هیبریدی که برای استفاده در فضای باز بهینه شده است، شاسی ضد آب، جی پی اس و بارومتر (فشارسنج) بهره مند می شود.

براساس گزارشات، مدل کوچکتر موتو 360 (موتو 360S) صفحه نمایشی 1.37 اینچی با بندی 20 میلی متری داشته در حالی که مدل بزرگتر این ساعت (موتو 360L) صفحه نمایشی 1.55 اینچی با بندی 22 میلی متری خواهد داشت. از لحاظ قیمت، تاریخ عرضه و سایر مشخصات و قابلیت های این ساعت، باید تا 8 سپتامبر که تاریخ رونمایی این ساعت هوشمند است صبر کرد که البته زمان کمی هم تا آن موقع باقی است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر