;
coinex

تصاویر لو رفته از گوشی هوشمند گیگاست (زیمنس سابق)، شباهت این گوشی را به گلکسی اس۶ نشان می دهد

گوشی هوشمند گیگاست (زیمنس سابق). تصاویر لو رفته از گوشی هوشمند گیگاست (زیمنس سابق)، شباهت این گوشی را به گلکسی اس۶ نشان می دهد

انتوتو هفته ی گذشته جزئیات کمی را درباره ی اولین گوشی هوشمندی که توسط گیگاست (Gigaset) تولید شده، به اشتراک گذاشت. این شرکت بخش تلفن همراه زیمنس را در سال ۲۰۰۵ خریداری کرد. انتوتو گذشته از به اشتراک گذاری بسیاری از مشخصات سخت افزاری که درباره ی این دستگاه که در اینده عرضه می شود، ذکر شده است، هم چنین یک تصویر تیزر که تا حدودی قسمت جلوی این گوشی در آن نشان داده شده است، برای ما فراهم کرده است.

بسیاری از خوانندگان به این نکته اشاره کردند که به نظر می رسد، طراحی این گوشی هوشمند گیگاست به شدت از آیفون ۶ الهام گرفته شده است. با این وجود با گذر زمان و مشاهده ی این تصاویر بیشتر به نظر می رسد که این گوشی هوشمند گیگاست به لحاظ زبان طراحی شبیه به سامسونگ گلکسی اس۶ (Samsung Galaxy S6) می باشد.

چند عکس که امروز به صورت آنلاین به بیرون درز کرده، یک طراحی با لبه های گرد، یک قاب فلزی و پشت شیشه ای از این گوشی را نشان می دهد. گذشته از مواد انتخابی برای ساخت این گوشی باید بگوییم که این گوشی به همراه یک اسپیکر شبکه ای که کاملا شبیه به به اسپیکر کار شده در سامسونگ گلکسی اس۶ می باشد، می آید. این تصاویر لو رفته پشت این گوشی را هم که با یک اسکنر اثر انگشت و یک دوربین LED دوگانه نمایان می کنند.

چند عکس که امروز به صورت آنلاین به بیرون درز کرده، یک طراحی با لبه های گرد، یک قاب فلزی و پشت شیشه ای از این گوشی را نشان می دهد.

بنا به گفته ی انتوتو، این گوشی هوشمند گیگاست دارای یک چیپ ست کوآلکام اسنپدراگون، ۳ گیگا بایت رم، یک صفحه نمایش با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی، دروبین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین جلوی ۸ مگا پیکسلی می باشد. به لحاظ نرم افزاری گفته می شود که این گوشی اندروید ۵.۱ لالی پاپ را اجرا می کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر