;
coinex

اینباکس فوق العاده ضعیف لیکندین در حال حاضر یک سرویس پیام رسانی مدرن است

رابط چت آمده که لینکداین انتظار دارد، از طریق آن مکالمات سریعتر و رفت و برگشت پیام آسان تر شود.

بدون شک، این روزها، لینکدین (LinkedIn)، یک سرویس پیام رسانی بسیار با ارزش و حتی ضروری برای ارتباط مختلف از جمله ارتباطات تجاری است، اما این بدان معنا نیست که استفاده از آن آسان و بی دردسر است. اگر تا به حال، بارها، از به هم ریختگی اینباکس لینکدین نا امید شده اید، خبر خوبی برایتان داریم.

این شرکت به تازگی به طور کامل سیستم پیام رسانی خود را طراحی مجدد کرده است. Gone یک اینباکس ایمیل سنگین است، ویژگی که یادآور بدترین اتفاقات در پست الکترونیکی وب بوده است. به جای آن یک رابط کاربری چت آمده که لینکدین انتظار دارد از طریق آن مکالمات، سریعتر و رفت و برگشت پیام، آسان تر شود. این رابط کاربری در امتداد رابط های فیس بوک مسنجر، Hangouts و هر برنامه پیام رسان مبتنی بر وب دیگری است که شما برای برقراری ارتباط با دوستان و همکاران خود از آن استفاده می کنید.

لینکدین ارسال فایل های gif، شکلک و استیکر را نیز برای سازگاری با مردم که این روزها زیاد از آنها استفاده می کنند، میسر کرده است. امکان ارسال فایل های gif در زمینه کسب و کار بسیار مفید واقع می شود، زیرا در این حالت می توانید عکس ها و اسنادی را که می خواهید در پیام خود، ضمیمه کنید.

البته استفاده از شکلک ها شاید خیلی در تماس های تجاری و ارتباطات مربوط به کسب و کار مهم نباشد، ولی طراحی مجدد کلی آن، باعث ایجاد حس بهتری از محیط لینکدین می شود. کمترین چیزی که هر فردی با آن در گیر است اینباکس می باشد و اکنون با این طراحی، چیزی شبیه به صندوق ایمیل ایجاد شده است، که پیام ها با نام کاربری (در واقع نام کاربری ایمیل) به صورت یک پیام کوتاه نمایش داده می شود، بنابراین دسترسی به آنها آسان خواهد بود. این به روز رسانی اکنون برای ویندوز در دسترس است، البته این شرکت قول داده است که نسخه اندروید و iOS را نیز به زودی منتشر کند.

لینکداین ارسال فایل های gif، شکلک، و استیکر را نیز برای سازگاری با مردم، که این روزها زیاد از آنها استفاده می کنند، میسر کرده است.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر