;
coinex

تبلت گیمینگ ایسر مدل 8 Predator در نمایشگاه IFA 2015 برای اولین بار از نزدیک رویت شد

امروز در نمایشگاه IFA 2015 ایسر از Predator 8، تبلتی که برای علاقمندان به بازی طراحی شده است، رونمایی کرد. طراحی این تبلت خیره کننده است و همچنین با لیستی از مشخصات همراه می باشد که به خوبی برای مقاصد مورد نظرشان وقف شده اند. اما بازیکنان چه نیازی به این تبلت دارند؟ آیا این تبلت Predator 8 تک ستاره ی ایسر می باشد؟ برای یافتن پاسخ این سوال ها ما را دنبال کنید.

امروز در نمایشگاه IFA 2015 ایسر از Predator 8، تبلتی که برای علاقمندان به بازی طراحی شده است، رونمایی کرد. طراحی این تبلت خیره کننده است و همچنین با لیستی از مشخصات همراه می باشد که به خوبی برای مقاصد مورد نظرشان وقف شده اند. اما بازیکنان چه نیازی به این تبلت دارند؟ آیا این تبلت Predator 8 تک ستاره ی ایسر می باشد؟ برای یافتن پاسخ این سوال ها ما را دنبال کنید.

طراحی

خب، طراحی تبلت گیمینگ ایسر بدون شک از برجسته ترین ویژگی های آن می باشد. این تبلت، مشابه یک لپ تاپ گیمینگ Alienware ، قطعا همه جا دیده می شود و جلب توجه می کند. در این بین، پشت این تبلت از آلومینیوم ساخته شده است.

خب، طراحی تبلت گیمینگ ایسر بدون شک از برجسته ترین ویژگی های آن می باشد. این تبلت، مشابه یک لپ تاپ گیمینگ Alienware ، قطعا همه جا دیده می شود و جلب توجه می کند. در این بین، پشت این تبلت از آلومینیوم ساخته شده است.

این تبلت دارای ۴ اسپیکر می باشد که در ۴ گوشه ی آن قرار گرفته است و پوشش قرمز رنگ آنها، این تبلت را به نظر تهاجمی جلوه می دهد. از نظر اندازه باید گفت که قطعا این تبلت در میان تبلت های جمع و جور ۸ اینچی نمی باشد، از طرف دیگر قطعا به بزرگی یکی از رقبای اصلی اش یعنی Nvidia SHIELD هم نیست. لازم به ذکر است که این تبلت دارای وزن ۳۵۰ گرمی با ضخامت ۸.۷ میلی متر می باشد. اگر بخواهیم از این نظر مقایسه ای با تبلت Nvidia Shield داشته باشیم باید بگوییم که وزن این تبلت ۳۹۰ گرم و ضخامتش هم ۹.۱ میلی متر می باشد.

صفحه نمایش

تبلت Predator 8 دارای صفحه نمایش ۸ اینچی IPS با کیفیت ۱۲۰۰×۱۹۲۰  پیکسلی می باشد. در نتیجه دارای تراکم پیکسل ۲۸۳ پیکسل در اینچ می باشد که با توجه به اینکه این تبلت برای بازی کردن در نظر گرفته شده است، تا حدودی نا امید کننده می باشد.  ایسر با یک شکاف هوایی صفر و تکنولوژی Predator ColorBlast برای وسعت رنگ NTSC صد در صد تلاش می کند تا این عدم وضوح را جبران کند.  خب، ممکن است که علاقمندان جدی به بازی نتوانند موس و کیبوردشان را کنار بگذارند، اما ایسر ادعا می کند که این تبلت یکی از بهترین تجارب صفحه نمایش لمسی را برای شما به ارمغان می اورد.

تبلت Predator 8 دارای صفحه نمایش ۸ اینچی IPS با کیفیت ۱۲۰۰×۱۹۲۰  پیکسلی می باشد. در نتیجه دارای تراکم پیکسل ۲۸۳ پیکسل در اینچ می باشد که با توجه به اینکه این تبلت برای بازی کردن در نظر گرفته شده است، تا حدودی نا امید کننده می باشد.

ایسر با یک شکاف هوایی صفر و تکنولوژی Predator ColorBlast برای وسعت رنگ NTSC صد در صد تلاش می کند تا این عدم وضوح را جبران کند.

خب، ممکن است که علاقمندان جدی به بازی نتوانند موس و کیبوردشان را کنار بگذارند، اما ایسر ادعا می کند که این تبلت یکی از بهترین تجارب صفحه نمایش لمسی را برای شما به ارمغان می اورد.

رابط و قابلیت

سیستم عاملی که ایسر در این تبلت اجرا می کند، اندروید ۵.۱ می باشد. یکی از چیزهای جالبی که به صورت از قبل لود شده با این تبلت می آید، بازی مسابقه ای محبوب Asphalt 8 همراه با ۵۰ دلار از اعتبار درون بازی می باشد. این ۴ اسپیکر یک صدای فراگیر مجازی فراهم می کند که برای تجربه ی یک بازی به یاد ماندنی و با ارزش بسیار با اهمیت می باشد. علاوه بر این، گفته می شود که این تبلت گیمینگ ایسر با یک قلم عرضه می شود که به شما این امکان را می دهد که از حساسیت صفحه نمایش استفاده کنید.

سیستم عاملی که ایسر در این تبلت اجرا می کند، اندروید ۵.۱ می باشد. یکی از چیزهای جالبی که به صورت از قبل لود شده با این تبلت می آید، بازی مسابقه ای محبوب Asphalt 8 همراه با ۵۰ دلار از اعتبار درون بازی می باشد. این ۴ اسپیکر یک صدای فراگیر مجازی فراهم می کند که برای تجربه ی یک بازی به یاد ماندنی و با ارزش بسیار با اهمیت می باشد. علاوه بر این، گفته می شود که این تبلت گیمینگ ایسر با یک قلم عرضه می شود که به شما این امکان را می دهد که از حساسیت صفحه نمایش استفاده کنید.

عملکرد و حافظه

برای یک تبلت گیمینگ، این به نظر منطقی می باشد که فرض کنیم که این تبلت امکانات سخت افزاری جذابی را به دوش می کشد. این تبلت با یک پردازنده ی اینتل اتم (Intel Atom X7) همراه با ۲ گیگا بایت رم و همچنین حافظه ی ۳۲ یا ۶۴ گیگا بایتی می آید. این تبلت از لحاظ گرافیکی نیز با تراشه ی گرافیکی نسل هشتم Intel HD همراه می شود.  ما کاملا مطمئن هستیم که این تبلت برای مدیریت کردن برخی از بازی های اندرویدی که به گرافیک بالایی نیاز دارند، به خوبی مجهز شده است.

برای یک تبلت گیمینگ، این به نظر منطقی می باشد که فرض کنیم که این تبلت امکانات سخت افزاری جذابی را به دوش می کشد. این تبلت با یک پردازنده ی اینتل اتم (Intel Atom X7) همراه با ۲ گیگا بایت رم و همچنین حافظه ی ۳۲ یا ۶۴ گیگا بایتی می آید. این تبلت از لحاظ گرافیکی نیز با تراشه ی گرافیکی نسل هشتم Intel HD همراه می شود.

ما کاملا مطمئن هستیم که این تبلت برای مدیریت کردن برخی از بازی های اندرویدی که به گرافیک بالایی نیاز دارند، به خوبی مجهز شده است.

انتظارات

بنابراین به عنوان جمع بندی مطلب می توان گفت که تبلت Predator 8 یک تبلت گیمینگ اندرویدی با طراحی غیر معمول و فیدبک لمسی می باشد. با اینکه کل این بسته بندی به ویژه با برچسب قیمت ۲۹۹ دلاری آن، بسیار جذاب به نظر می رسد، ما تا حدودی نیاز به این موضوع را که یک تبلت مبتنی بر بازی، سیستم عامل اندروید را اجرا کند، نتوانستیم درک کنیم.

بنابراین به عنوان جمع بندی مطلب می توان گفت که تبلت Predator 8 یک تبلت گیمینگ اندرویدی با طراحی غیر معمول و فیدبک لمسی می باشد. با اینکه کل این بسته بندی به ویژه با برچسب قیمت ۲۹۹ دلاری آن، بسیار جذاب به نظر می رسد، ما تا حدودی نیاز به این موضوع را که یک تبلت مبتنی بر بازی، سیستم عامل اندروید را اجرا کند، نتوانستیم درک کنیم.

مطمئنا، بازی های با گرافیک بالای زیادی برای اندروید وجود دارد، اما ما زمانی می توانیم این نکته که این شرکت هدف خود را به روشی فوق العاده انجام می دهد را تایید کنیم، که نتوانیم بگوییم که این جایگاهی که اندروید دارد، نیاز به تبلت گیمینگ دیگری برای آن احساس می شد یا خیر.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر