;
coinex

آیا اپل آیپد پرو در رویداد هفته ی بعد رونمایی می شود؟

اپل آیپد پرو. یک منبع موثق گفته است که در این رویداد اپل ایپد مینی ۴ (Apple iPad mini 4) و اپل آیپد پرو (Apple iPad Pro) با صفحه نمایش بزرگ که مدتها در انتظار آن بودیم، رونمایی می شوند.

اپل تا یک هفته ی دیگر اپل آیفون ۶ اس (Apple iPhone 6s) و اپل آیفون ۶ اس پلاس (Apple iPhone 6s Plus) را معرفی می کند. اما 9to5Mac می گوید که یک منبع موثق گفته است که در این رویداد اپل ایپد مینی ۴ (Apple iPad mini 4) و اپل آیپد پرو (Apple iPad Pro) با صفحه نمایش بزرگ که مدتها در انتظار آن بودیم، رونمایی می شوند. در حالی که یک نسخه ی سوم از اپل آیپد ایر (Apple iPad Air) نیز در حال کار است اما اینگونه انتظار می رود که این تبلت تا سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه نشود.

این اپل آیپد پرو دارای کد داخلی با نام J98/J99 می باشد و گفته می شود که برای کاربران زبردست جهت داده می شود. این دستگاه iOS 9.1 را به صورت پیش نصب خواهد داشت که به این معنی است که قابلیت های خاص مربوط به سیری (Siri) و مرکز اطلاع رسانی (Notification Center) را ارائه می دهد که فقط برای کاربران اپل آیپد پرو در دسترس می باشد. هم چنین یک قلم مبتنی بر سیستم فورس تاچ وجود خواهد داشت. دو اسپیکر در قسمت بالا و پایین آیپد پرو برای بهبود صدای استریو یافت می شود. در حالی که اندازه ی صفحه نمایش این تبلت ذکر نشده، اما اکثرا انتظار دارند که اپل برای این تبلت یک صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی در نظر گرفته باشد.

اپل آیپد مینی ۴ یک چیپ ست بروزرسانی شده را به نمایش خواهد گذاشت و قادر به اجرای برنامه های split-screen خواهد بود. جفت دوربین های آن دارای برامدگی به بیرون می باشند. طراحی این اپل ایپد مینی ۴ از مدل آیپد مینی که در حال حاضر وجود دارد نازکتر خواهد بود.

با توجه به اینکه تا رویداد یک هفته باقی مانده است، اطلاعات بیشتری ممکن است لو برود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر