;
coinex

شایعه شده است که گوشی ال جی جی 4 نوت در 10 اکتبر عرضه خواهد شد

شایعه شده است که گوشی ال جی جی4 نوت در 10 اکتبر عرضه خواهد شد

گوشی هوشمند جدید ال جی دیروز موفق شد تا تائیدیه TENAA را کسب کند، گوشی هوشمندی که پیش بینی می شود دومین پرچمدار ال جی در نیمه ی دوم سال باشد. هفته ی گذشته ال جی اعلام کرد که از پرچمدار جدیدش در سه ماهه ی آخر سال 2015 پرده برداری می شود و طبق گزارش کره ای ها 10 اکتبر می تواند تاریخ عرضه ی آن باشد.

مطابق با این منبع، به تازگی یک مقام رسمی ال جی در هنگام برگزاری یک جلسه در حین توضیح دادن برنامه های ال جی در نیمه ی دوم سال، به اشتباه تاریخ عرضه را فاش کرد. اگر چه هیچ نکته ی دیگری راجع به گوشی ذکر نشده است.

بنا بر این اطلاعات زیادی راجع به پرچمدار بعدی ال جی وجود ندارد، هر چند که عکس های TENAA حاکی از این بود که تکنولوژی اتو فوکوس در دوربین جلوی این گوشی هم به کار رفته باشد. انتظار می رود که ال جی همانند گوشی G4 Pro و G4 Script، گوشی با اندازه ی بزرگی را عرضه کند. با این حال هیچ گونه شیاری برای قرار دادن قلم یا خودکار در عکس های TENAA مشاهده نشد.

این گوشی هوشمند جدید ممکن است آن مدل پریمیوم که در ابتدای سال انتظار آن را داشتیم، نباشد. ال جی درباره ی گمانه زنی هایی که این گوشی جدید به احتمال زیاد نمونه ی توسعه یافته ی سری G باشد، در حال رد گم کنی است و بعضی از شایعات به این اشاره دارند که جنس بدنه ی آن ماده ای شبیه به پلاستیک و بر خلاف رقبای ال جی که از جنس فلز استفاده می کنند، می باشد.

در نهایت، ما باید قدری بیشتر صبر کنیم تا بفهمیم که ال جی برای اکتبر چه برنامه ای دارد و مطمئناً جزئیاتی که در آینده اضافه خواهند شد هر گونه ابهام راجع به گوشی را از بین خواهد برد.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر