;
coinex

سامسونگ گلکسی تب اس۲ نوک (Samsung Galaxy Tab S2 NOOK)، توسط Barnes & Noble راه اندازی شد

سامسونگ گلکسی تب اس۲ نوک (Samsung Galaxy Tab S2 NOOK). امروز سامسونگ و Barnes & Noble از نسخه ی سامسونگ گلکسی تب اس۲ رونمایی کردند که برای طرفداران eBook ها خبر خوبی می باشد.

امروز سامسونگ و Barnes & Noble از نسخه ی سامسونگ گلکسی تب اس۲ نوک (Samsung Galaxy Tab S2 NOOK) رونمایی کردند که برای طرفداران eBook ها خبر خوبی می باشد. این تبلت همانطور که از نام آن نیز مشخص است، برادر جوان تر گلکسی تب اس 2 – نازکترین تبلت در جهان – می باشد.

قیمت تب اس 2 نوک سامسونگ، 399.99 دلار می باشد و با عنوان “تبلت غایی برای خوانندگان” ارائه می شود. این تبلت به همراه پشتیبانی مادام العمر رایگان در فروشگاه، تا ۲۰ ایبوک رایگان، ۵ دلار ارزش اعتباری Barnes & Noble و ۳ مجله ی رایگان می آید. اعضای Barnes & Noble می توانند این تبلت را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

به لحاظ مشخصات، این تبلت جدید گلکسی نوک (Galaxy NOOK) بسیار شبیه به Galaxy Tab S2 8.0 می باشد و بنابراین یک صفحه نمایش سوپر آمولد (Super AMOLED) با کیفیت ۲۰۴۸×۱۵۳۶ پیکسلی ارائه می دهد. این تبلت، اندروید لالی پاپ را اجرا می کند و همچنین دارای مشخصات دیگری از جمله اسکنر اثر انگشت، دوربین عقب ۸ مگا پیکسلی، پردازنده ی ۸ هسته ای اگزینوس ۵۴۳۳، 32 گیگا بایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری می باشد. وزن این تبلت هم ۹.۳ اونس می باشد. لوازم جانبی اختیاری مختلفی از جمله کاورهای شیک هم از Barnes & Noble در دسترس قرار می گیرد.

همانطور که شما هم ممکن است بدانید، سامسونگ و نوک اولین بار نیست که برای راه اندازی تبلت در حال همکاری با یکدیگر می باشند. سال گذشته، این دو شرکت یک جفت تبلت در ایالات متحده منتشر کردند که آخرین آن گلکسی تب ۴ نوک ۱۰.۱ (Galaxy Tab 4 NOOK 10.1) بود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر