;
coinex

آیا اپل واچ طلای ارزانتر، به همراه آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس اعلام می شود؟

اپل واچ طلای ارزانتر. احتمالا هفته‌ی آینده، یک اپل واچ ادیشن (Apple Watch Edition) ساخته شده از طلا و با قیمت کمتر، ، همزمان با رونمایی اپل از آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس، اعلام می شود.

آن دسته از افرادی که در حال حاضر می خواهند یک اپل واچ (Apple Watch) ساخته شده از طلا خریداری کنند، به منظور دریافت یکی از آنها (با برخی از مدل های واچ ادیشن (Watch Edition) به قیمت ۱۷۰۰۰ دلار) باید حداقل ۱۰۰۰۰ دلار هزینه کنند.اما همه چیز ممکن است در آینده تغییر کند.

بنا به گفته ی نیویورک تایمز، احتمالا هفته‌ی آینده، ۹ سپتامبر، یک اپل واچ ادیشن (Apple Watch Edition) ساخته شده از طلا و با قیمت کمتر، ، همزمان با رونمایی اپل از آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس، اعلام می شود. از اینکه قیمت این اپل واچ طلا دقیقا چقدر است، هیچ صحبتی به میان نیامده است، اما ما حدس می زنیم که قیمت این ساعت در مقایسه با واچ اسپرت (Watch Sport) و رگولار واچ (Regular Watch) هنوز هم خیلی گران باشد (که به ترتیب به قیمت ۳۴۹ دلار و ۵۴۹ دلار می باشند)

همانطور که قبل هم گزارش شد، اپل ممکن است که در رویداد ۹ سپتامبر، آیپد پرو (iPad Pro) را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، نیویویرک تایمز به این هم اشاره کرده که این غول کوپرتینو، یک کیبورد آیپد “نونما” هم اعلام می کند.

همچنین انتظار می رود که هفته ی بعد یک اپل تیوی (Apple TV) هم ارائه گردد. همه ی اینها در رویداد ۹ سپتامبر اپل، طرفداران اپل را هیجان زده خواهد کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر