;
coinex

بلک بری رقیبش را با معامله ای به ارزش 425 میلیون دلار می خرد

بلک بری کانادا اعلام کرد روز جمعه شرکت Good Technology که تولید کننده نرم افزارهای موبایلی بوده و رقیب آنها نیز به شمار می آید را به قیمت 425 میلیون دلارخواهد خرید. این حرکت باعث کمک به بالا بردن توانایی مشتریان شرکت برای مدیریت راه اندازی سیستم عاملهای مختلف بر روی تلفنهای هوشمندشان می شود.

بلک بری کانادا اعلام کرد روز جمعه شرکت Good Technology که تولید کننده نرم افزارهای موبایلی بوده و رقیب آنها نیز به شمار می آید را به قیمت 425 میلیون دلارخواهد خرید. این حرکت باعث کمک به بالا بردن توانایی مشتریان شرکت برای مدیریت راه اندازی سیستم عاملهای مختلف بر روی تلفنهای هوشمندشان می شود.

این خرید می تواند به بلک بری که زمانی در زمینه گوشی های هوشمند پیشتاز بود، کمک کرده تا برای سرویس هایش مشتریان بیشتری را به دست آورد؛ بیش از نیمی از دستگاه هایی که بر روی سیستم های Good Technology در حال اجرا می باشند، محصولات اپل مثل آیفون است.

بلک بری اعلام کرد که بعد از بستن این قرارداد – که انتظار می رود در اواخر نوامبر باشد – در اولین سال، درآمدی بالغ بر 160 میلیون دلار بدست آورد و در بازار بورس تورنتو در معاملات اولیه، 1.1 درصد از سهم آن به قیمت هر سهم 7.97 دلار عرضه می گردد.

مدیر اجرایی بلک بری، جان چن، قول داده که با بستن این قرارداد، شرکت سیر صعودی قابل توجه ای خواهد گرفت. او گفته است “بدون شک کار بسیارسختی را پیش رو خواهیم داشت، اما من فکر می کنم اینجا فرصت بسیار مناسبی برای بالا بردن ارزش سهم سهامداران ماست.”

چن گفت بلک بری محصولات هر دو شرکت را حفظ خواهد کرد و یک پلت فرم واحد را ایجاد می کنند تا کاربران بتوانند به آن ارتقا نمایند. او همچنین اذعان کرد این محصول مشترک احتمالا تا یکی دو سال آینده وارد بازار خواهد شد.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر