;
coinex

شایعه شده است تراکم پیکسل صفحه نمایش آیفون 448ppi 6S و آیفون 6S پلاس، 460ppi می باشد

تراکم پیکسل صفحه نمایش آیفون 6S 488ppi و آیفون 6S پلاس، 460ppi می باشد

همانطور که حتما تا کنون با خبر هستید، 9 سپتامبر، یعنی چهار شنبه همین هفته اپل از محصولات خود پرده برداری می کند، حال در خلال شایعات درز شده، با توجه به سایت ویبو (Weibo) چند مورد پبرامون رونمایی آیفون 6S و آیفون 6S پلاس نشت کرده است. یکی از نمودار های موجود در صفحه سایت، بیان می کند که، آیفون 6S دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1125 در 2000 خواهد بود که تراکم پیکسل آن 488 پیکسل در اینچ می باشد. از طرفی آیفون 6S پلاس هم دارای وضوح صفحه نمایش ۱۲۴۲ در ۲۲۰۸ پیکسل با تراکم پیکسل ۴۶۰ پیکسل در اینچ است.

برای اینکه این آمار و ارقام را بهتر مقایسه و درک کنید، باید بگوییم در حال حاضر، آیفون 6 دارای صفحه نمایشی با رزولوشن ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسل و تراکم پیکسل ۳۲۶پیکسل در اینچ و آیفون ۶ پلاس دارای صفحه نمایش فول اچ دی با رزولوشن 1۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی و تراکم پیکسل ۴۰۱ یکسل در اینچ وجود دارند. پیشتر گمانه زنی ها بر این بود که که اپل برای دستگاه های جدید خود نیز این وضوح را حفظ خواهد کرد.

سایت Weibo همچنین در گزارشات روز پنجشنبه، شامل یک امتیاز Geekbench منتسب به آیفون 6S، نیز می باشد، که نشان می دهد این دستگاه با پردازنده A9 اسنپدراگون کوآلکوم اجرا می شود و دارای سنجش زمان ۱٫۸GHz نیز می باشد. علاوه بر این یک رم ۲ گیگابایتی در این گوشی بکار رفته و امتیاز تک هسته ای بودن آن ۲۲۴۸ در حالی که امتیاز چند هسته ای آن ۴۰۳۶ است.

به طور معمول، در یک وضعیت شبیه به این، پیشنهاد می کنیم این اطلاعات را با کمی چاشنی خبری در نظر بگیرید، چرا که در نزدیکی یک رویداد، اخبار این چنینی بسیار شنیده می شود. ولی خبر خوب این است که لازم نیست برای آشکار شدن این شایعات خیلی صبر کنیم. همین چهارشنبه، اپل محصولات جدید خود را با برگزاری رویدادی در تالار بیل گراهام سانفرانسیسکو معرفی خواهد کرد. همانطور که دیروز هم گزارش دادیم، تدابیر امنیتی و نصب بنر اپل برای برگزاری این رویداد اغاز شده است.

آیفون 6S دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1125*2000 خواهد بود که تراکم پیکسل آن 488 پیکسل در اینچ می باشد. از طرفی آیفون 6S پلاس هم دارای وضوح صفحه نمایش ۱۲۴۲ در ۲۲۰۸ پیکسل با تراکم پیکسل ۴۶۰ پیکسل در اینچ است

امتیاز تک هسته ای بودن آن ۲۲۴۸ در حالی که امتیاز چند هسته ای آن ۴۰۳۶ است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر