;
coinex

لپ تاپ گیمینگ ایسوس با یک خنک کننده ی مایع همراه می شود

لپ تاپ گیمینگ ایسوس. خط ROG این شرکت با لپ تاپ های غول پیکری مانند G751 که بالاتربن امتیاز را از سوی بازیکنان و منتقدان به طور یکسان کسب کرده است، مورد علاقه واقع شده است.

ایسوس از معدود شرکت هایی است که هم یک تولید کننده ی کامپیوتر شخصی و هم یک نام قابل احترام در میان جوامع بازی می باشد. خط ROG یا همان (Republic Of Gamers) این شرکت با لپ تاپ های غول پیکری مانند G751 که بالاتربن امتیاز را از سوی بازیکنان و منتقدان به طور یکسان کسب کرده است، مورد علاقه واقع شده است. ما به دنبال اطلاعاتی درباره ی جایگزین آن یعنی ROG G752 می باشیم، اما اول از همه اجازه دهید که درباره ی GX700 که در تصویر بالا آمده است، صحبت کنیم.

ایسوس می خواهد این لپ تاپ را به یک پردازنده ی Skylake سری K اینتل، آخرین گرافیک از انویدیا (NVIDIA) و یک صفحه نمایش ۱۷ اینچی مجهز کند. اما یک دستگاه غول پیکر در کنار آن مشاهده می کنید. این ظاهرا یک سیستم خنک کننده ی آبی می باشد. جزئیات در مورد آن اندک است اما در واقع ایسوس یک سیستم خنک کننده ی آبی با پمپ و رادیاتور به همراه این لپ تاپ گیمینگ پرچمدار جدیدش  (ROG GX700) عرضه می کند و به نظر می رسد که این ماژول خنک کننده ی مایع به پشت این لپ تاپ متصل می شود. جزئیات تاریخ انتشار این لپ تاپ هنوز مشخص نشده است.

ایسوس همچنین از لپ تاپ دیگری با صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی به نام ROG G752 خبر داد. این دستگاه بازی که تمام ویژگی های طراحی تم و پایه های جدیدی که در ROG GX700 مشاهده می شود را به نمایش می گذارد.

اما همانطور که در بالا هم ذکر شد، ایسوس از لپ تاپ دیگری با صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی به نام ROG G752 خبر داد. این دستگاه بازی که تمام ویژگی های طراحی تم و پایه های جدیدی که در ROG GX700 مشاهده می شود را به نمایش می گذارد.

این لپ تاپ با گرافیک انویدیا (تا 980M با ۸ گیگا بایت رم)، پردازنده ی اینتل (Intel Core i7-6700Q)، صفحه نمایش 4K و پورت های Thunderbolt 3 مجهز می شود. صفحه نمایش این لپ تاپ تا یک پنل ۳۴۸۰ در ۲۱۶۰ اولترا اچ دی (UHD) همراه با تکنولوژی G-Sync قابل ارتقا می باشد.

این لپ تاپ ایسوس ROG G752 در ماه های آخر سال ۲۰۱۵ در دسترس قرار می گیرد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (9 نظر)

    خسته نباشید مرسی به خاطر این مطلب کاربردی

    پاسخ

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون
    ادامه بدین

    پاسخ

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی
    هستید شما

    پاسخ

    سلام.خواستم بابت وبسایت
    خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد
    انگیزه براتون بشه

    پاسخ

    تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید.

    پاسخ

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

    پاسخ

    سلام.وبسایت خیلی خوب و جامعی
    دارید.ممنون

    پاسخ

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه
    بدین

    پاسخ