;
coinex

ال جی از تلویزیون های دو طرفه ی خود در نمایشگاه IFA برلین، رونمایی می کند

تلویزیون های دو طرفه ی ال جی. ال جی از تلویزیون های دو طرفه ی خود در نمایشگاه IFA برلین، رخ نمایی می کند

شرکت های بزرگ تکنولوژی جهان از نمایشگاه IFA برای نشان دادن گجت هایی که در آینده به بازار عرضه خواهند کرد و همچنین خلاقیت هایی که هنوز در حال توسعه ی بیشتر آن می باشند، استفاده می کنند.

در این میان شرکت ال جی هم در راستای خلاقیت هایی که در حال توسعه ی آن می باشد از تلویزیونی که هنوز نام آن مشخص نشده و در دو اندازه ی ۱۱۱ اینچی و ۵۵ اینچی عرضه خواهد شد و همچنین هر دوی آنها از تکنولوژی اولد (OLED) استفاده می کنند، رونمایی کرده است. کوچکترین نسخه ی آن فقط ۵.۳ اینچ ضخامت دارد.

این تلویزیون مانند یک موج منحنی می باشد، اما این یک حقه می باشد که گفته شد این تلویزیون دوطرفه است. شما می توانید از هر طرف آن را مشاهده کنید. خروجی این تلویزیون می تواند از هر طرف متفاوت باشد. بنابراین استدلال های خانوادگی در خصوص چیزی که روی این تلویزیون نمایش داده می شود نیز می تواند متفاوت باشد.

هنوز در حال توسعه

خبر بدی که وجود دارد این است که این تلویزیون هنوز در حال توسعه می باشد و فقط یک نمونه ی اولیه از آن وجود دارد، بنابراین اگر مایل به داشتن یکی از آنها هستید هنوز نمی توانید برای داشتن آن اقدام کنید. ما هنوز هیچ چیزی از قیمت و یا دسترسی به این محصول و یا حتی اینکه این محصول در نهایت عرضه می شود یا خیر، نمی دانیم. در حال حاضر ال جی تنها در حال رخ نمایی از پتانسیل تکنولوژی خود می باشد.

شاید استفاده از این تلویزیون برای یک اتاق نشیمن تا حدود ی غیر عملی باشد، اما یک صفحه نمایشی مانند این می تواند برای استفاده در نمایشگاه، کنفرانس و رویدادهای مشابه دیگر مفید واقع شود. به طور مثال شما می توانید در یک طرف آن یک نقشه داشته باشید و در طرف دیگر پیام ها را اسکرول کنید.

در رویداد IFA برلین، الجی همچنین تلویزیون های جدید و مدل بالای 4K HDR اولد را به منظور رقابت با سامسونگ و … به نمایش گذاشت.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر