;
coinex

فورس تاچ سه بعدی (3D Force Touch) روی آیفون ۶اس می تواند راه را برای حذف هر گونه کلید از روی آیفون های آینده، هموار کند

فورس تاچ سه بعدی (3D Force Touch). فورس تاچ سه بعدی (3D Force Touch) روی آیفون ۶اس می تواند راه را برای حذف هر گونه کلید از روی آیفون های آینده، را هموار کند

گفته می شود که یکی از نکات برجسته ی سری های جدید آیفون ۶اس اپل، گنجاندن دومین نسل از تکنولوژی فورس تاچ می باشد. ما ظهور اولین نسل از فورس تاچ را در محصولاتی مانند اپل واچ و چند ماه بعد از آن در مک بوک جدید شاهد بودیم. اما گفته می شود که در حال حاضر اپل  این تکنولوژی را بهبود بخشیده است.

Mark Gurman از 9to5Mac  یک دید جالب تری درباره ی صفحه نمایش های 3D مانند با فورس تاچ دارد –کسی که هنگامی که از آینده ی خط تولید آیفون و خانواده ی آیفون ۷ از او سوال می شود – می گوید: او معتقد است که اپل یک دید و چشم اندازی ایده آل از آیفون های بدون هیچ گونه دکمه، حتی کلید های صفحه اصلی (home) و کلید کم و زیاد کردن صدا دارد. این یک تصویری از آیفون را در ذهن ایجاد می کند که در آینده این گوشی ها تماما صفحه نمایش باشند.

به خاطر داشته باشید که این فقط حدس و گمانی بیش نیست، اما این تحلیل از سوی یک تحلیلگر بسیار آگاه و ثابت قدم اپل آمده است. این فورس تاچ جدید در واقع یک هاست از امکانات تعاملی جدید را فراهم می کند، بنابراین به راحتی می توان این فورس تاچ را به منظور کم و زیاد کردن  صدا در لبه ی صفحه نمایش تصور کرد در حالی که قابلیت سنجش اثر انگشت بر روی صفحه نمایش می تواند پیشرفت کند این می تواند یک تغییر بسیار اساسی در مدل های تعاملی کاربر باشد.

این یک تصویری از آیفون را در ذهن ایجاد می کند که در آینده این گوشی ها تماما صفحه نمایش باشند.

اپل یک دید و چشم اندازی ایده آل از آیفون های بدون هیچ گونه دکمه، حتی کلید های صفحه اصلی (home) و کلید کم و زیاد کردن صدا دارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر