;
coinex

اپل، WatchOS 2 را در 16 سپتامبر عرضه خواهد کرد

اپل، WatchOS 2 را در 16 سپتامبر عرضه خواهد کرد

درماه ژوئن گذشته اپل اعلام کرده بود که سیستم عامل ساعتش در پاییز برای کاربران اپل واچ عرضه خواهد شد. در طول برگزاری رویداد اپل در سان فرانسیسکو اعلام شد که نسخه ی جدید این سیستم عامل در تاریخ 16 سپتامبر عرضه می شود و ویژگی های جدیدی را ارائه خواهد کرد. در این نسخه قادر خواهید بود عکس هایی را که گرفته اید برای پس زمینه ساعت از آن استفاده کنید. همچنین یک سری ازعکس های قدیمی شهر های بزرگ جهان نیز به طور پیش فرض در ساعت وجود دارد، که می توان برای پس زمینه ساعت از آنها، استفاده کرد.

با این نسخه به روز شده، اخبار، نتایج مسابقات ورزشی،آب و هوا و برنامه ی پرواز ها بر روی اپل واچ شما قابل مشاهده می باشند. همچنین به کاربران اجازه می دهد تا نیم نگاهی به آینده داشته باشند و از وضعیت آب و هوا و رویداد های پیش رو مطلع شوند.

گفتنی است، این آپدیت حالت Nightstand را شامل می شود. رنگ نیز به نقاشی های لمسی دیجیتال اضافه خواهند شد و ایمیل ها می توانند با پاسخ های از پیش تعیین شده، فرمان صوتی و ایموجی ها،  پاسخ داده شوند.  با WtachOS 2 برنامه های سلامتی(Fitness) می توانند با اپل واچ ها یکپارچه شوند. این آپدیت Apple Pay  را نیز به روی مچ شما خواهد آورد.

اگر شما یک کاربر اپل واچ هستید ما این نوید را به شما می دهیم که فقط یک هفته ی دیگر تا فراگیر شدن این آپدیت فاصله باقی مانده است. در رویداد امروز، اپل اعلام کرد، سطح رضایت کاربران از این محصول پوشیدنی اش به 97 درصد رسیده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر