;
coinex

آیا گوشی آیفون ۵اس ۸ گیگا بایتی زودتر از دسامبر در بازار های نوظهور عرضه می شود؟

با استناد به یک منبع موثق، یک گزارش در روز جمعه منتشر شد که بیان می کند، اپل در نظر دارد برای فروش یک آیفون ۵اس ۸ گیگا بایتی به خریداران در بازار های نوظهور، قیمتی آگاهانه ارائه دهد. این آیفون ۵اس ۸ گیگا بایتی در حول وحوش ماه دسامبر در بازارهای نوظهور مانند چین و هند رونمایی می شود.

با استناد به یک منبع موثق، یک گزارش در روز جمعه منتشر شد که بیان می کند، اپل در نظر دارد برای فروش یک آیفون ۵اس ۸ گیگا بایتی به خریداران در بازار های نوظهور، قیمتی آگاهانه ارائه دهد. این آیفون ۵اس ۸ گیگا بایتی در حول وحوش ماه دسامبر در بازارهای نوظهور مانند چین و هند رونمایی می شود.

همین چند سال پیش، آیفون ۵اس یکی از بهترین گوشی های آیفون بود و اگر به عقب برگردیم می بینیم که این گوشی آخرین آیفونی است که به صفحه نمایش ۴ اینچی مجهز بوده است.

این منبع می گوید، تا آنجایی که به قیمت گذاری مربوط می شود، این گوشی آیفون ۵اس ۸ گیگا بایتی تا حدودی از چیزی که این شرکت برای گوشی ۱۶ گیگا بایتی آیفون 5c هزینه کرده است، بیشتر می باشد. این گوشی ۸ گیگا بایتی تمام مشخصات دستگاه اصلی (اورجینال) البته به غیر از حافظه ی بومی، را حفظ می کند.  این گوشی با یک تراشه ی A7 به همراه یک پردازنده ی حرکتی داخلی M7 همراه می شود. از آنجایی که گوشی ۱۶ گیگا بایتی آیفون ۵اس در حال حاضر در هند به قیمتی معادل ۴۹۸ دلار قیمت گذاری شده است، بنابراین ما انتظار داریم که مدل ۸ گیگا بایتی آن در قیمتی پایین تر عرضه شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر