;
coinex

مایکروسافت آفیس ۲۰۱۶ برای ویندوز، اواخر این ماه منتشر می شود

مایکروسافت آفیس ۲۰۱۶. به زودی می توانید از نسخه ی جدید آفیس بر روی  ویندوز PC استفاده کنید.

به زودی می توانید از نسخه ی جدید آفیس بر روی  ویندوز PC استفاده کنید.

آفیس ۲۰۱۶، آخرین نسخه ی آفیس در راه است. این نسخه برای ویندوز و کلود طراحی و ساخته می شود و مایکروسافت به تازگی زمانی را که شما می توانید آن را بر روی دستگاهتان دریافت و اجرا کنید، تایید کرده است.

تاریخ راه اندازی رسمی پیش بینی شده برای این نرم افزار، ۲۲ سپتامبر می باشد. مایکروسافت گفته که این نرم افزار به طور گسترده در این تاریخ در دسترس قرار می گیرد، هرچند مشتریان آفیس با موافقتنامه ی صدور مجوز می بایستی تا ۱ اکتبر صبر کنند.

نسخه ی جدید از ورد (Word)، اکسل (Excel)، پاورپوینت (PowerPoint)، وان نوت (OneNote)، اوت لوک (Outlook)، اکسس (Access) و پابلیشر(Publisher) همه به طور کامل و با ویژگی های کاملا جدید می آیند. از جمله ویژگی های جدید  آفیس ۲۰۱۶ می توان به همزمان ویرایش کردن اسناد (document) با دیگر چیزها، همگام سازی فایل ها به وان درایو (OneDrive) در کلود، تم های جدید و … برای مشتریان دسکتاپ اشاره کرد. علاوه بر این اکسل هم توانایی تبدیل مستقیم دست خط به معادلات را به ارمغان می آورد.

یک تم تیره و یک تم رنگارنگ با رنگ های آبی، سبز، قرمز یا بنفش که در بالای هر برنامه برای مطابقت با رنگ رابط کاربری سراسر آن اجرا می شود، وجود دارد.

به غیر از این خبر تاریخ انتشار، مایکروسافت اعلام کرد که در حال راه اندازی ابزار های جدید برای کسب و کار برای مدیریت کردن آفیس می باشد.

.

منبع: pocket-lint


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر