;
coinex

آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس در حال حاضر به منظور پیش خرید در دسترس می باشد

آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس. همانطور که در رویداد "هی سیری" اپل هم اعلام شد، پیش خرید گوشی های اخیر آیفون در حال حاضر آغاز شده است.

همانطور که در رویداد “هی سیری” اپل هم اعلام شد، پیش خرید گوشی های اخیر آیفون در حال حاضر آغاز شده است. این گوشی های آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس در حال حاضر در چند کشور از جمله استرالیا، ایالات متحده، کانادا، چین، سنگاپور، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، نیوزیلند، پورتوریکو و انگلستان به منظور پیش خرید در دستریس می باشند.

این گوشی آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس، در تنظیمات ۱۶،۶۴ و ۱۲۸ گیگا بایتی در دسترس است. هریک از این مدل ها در طیف وسیعی از رنگ ها از جمله نقره ای، خاکستری، طلایی و رنگ رز طلایی که جدیدا اعلام شده، می باشند.

این گوشی های آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس، در تنظیمات ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگا بایتی در دسترس هستند. هریک از این مدل ها در طیف وسیعی از رنگ ها از جمله نقره ای، خاکستری، طلایی و رنگ رز طلایی که جدیدا اعلام شده، می باشند. اپل همچنین پوشش چرم و سیلیکونی رسمی خود را در طیف وسیعی از رنگ ها شامل چندین رنگ جدید بروزرسانی کرده است.

این گوشی های جدید اپل، همان ظاهر نسل قبل را حفظ کرده اند و فقط چند ویژگی به آنها اضافه شده است. این ویژگی ها شامل یک پوسته ی قوی تر آلومینیوم، پردازنده ی جدید اپل ای۹ (Apple A9)، یک صفحه نمایش حساس به فشار ملقب به “3D Touch” و یک دوربین جدید ۱۲ مگا پیکسلی – که قادر به فیلمبرداری ویدئوی 4K است- می باشد.

ما درباره ی دسترسی به اپل استور آنلاین هم مسائلی را شنیده بودیم،اما در حال حاضر به نظر می رسد که به خوبی در حال کار می باشد.

به هر حال، کسانی که می خواهند این گوشی جدید را در ۲۵ سپتامبر داشته باشند، سریعتر برای پیش خرید آن اقدام کنند چرا که تعداد ذخیره ی موجود در انبار خیلی زود تمام می شود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر