;
coinex

آیا می دانید دلیل تولید گوشی های هوشمند ضد آب مثل سونی اکسپریا زد 3 این است که دختران ژاپنی علاقه دارند زیر دوش آنها را همراه داشته باشند؟

آیا می دانید دلیل تولید گوشی های هوشمند ضد آب مثل سونی اکسپریا زد 3 این است که دختران ژاپنی علاقه دارند زیر دوش آنها را همراه داشته باشند؟

گوشی های هوشمند سونی اکسپریا زد بدلیل مقاومت خود در برابر آب و گردو خاک معروف هستند. آنها ظاهر بزرگ و نیرومندی مثل گوشی های کاترپیلار که برای شرایط سخت نظامی ساخته شده اند، ندارند، بلکه یک گوشی نرم و صاف هستند که از لمس و دیدن آن لذت می برید. همیشه دوست داریم بدانیم که چگونه می شود گوشی سونی اکسپریا زد را در درون آکواریوم انداخت و آن را کاملا خیس از آب بیرون کشید اما همچنان سالم و قابل استفاده باشد.

نکته بسیارجالب این است که ویژگی ضد آب بودن گوشی ها تقریبا در انحصار گوشی های هوشمند ژاپنی قرار دارد. سامسونگ تلاش کرد این ویژگی را در گوشیهای گلکسی اس5 بگنجاند، اما از ویژگی های عجیب آن کم کرده ولی در گلکسی اس 6 آن ها را جانشین کرده است. موتورولا دوستانه درخواست ورایزون را قبول کرده و گوشی های هوشمند محافظت شده، مثل دروید توربو را تهیه کرده است. جدا از این ها و احتمالا چند گوشی های هوشمند “نه چندان” مشابه اکسپریا، گوشی های هوشمند ضد آب در ژاپن به موفقیت رسیدند. در ژاپن سونی، پاناسونیک و فوجیتسو مقاومت در برابر آب را به عنوان یک جزء اصلی از تنظیمات عجیب و غریب گوشی های هوشمند خود قرار داده بودند. اما از میان این همه جا در زمین، چرا ژاپن؟! پاسخ این سوال احتمالا شما را شگفت زده خواهد کرد و لذت خواهید برد. باید گفت دلیل آن باران نیست!!

ظاهرا دلیل ظهور گوشی های هوشمند ضد آب ریشه درخلق و خوی عجیب زنان ژاپنی، به طور دقیقتر جمعیت جوان آنها دارد. طبق گفته مدیر اجرایی پاناسونیک تارو ایتاکورا، 90 تا 95 درصد فروش گوشی های هوشمند ضد آب به این دلیل است که دختران جوان ژاپنی ترجیح می دهند هنگام حمام کردن آنها را همراه داشته باشند!

در مورد سایر زنان کره ی زمین چه می توان گفت؟ با در نظر گرفتن این نکته Sharp ،‌ پاناسونیک و فوجیتسو قصد دارند بازارهای خارج از ژاپن را فتح کنند اما عموم مردم تا اندازه ای که خواهان گوشی های آیفون و سامسونگ هستند ، ‌طرفدار این گوشی ها نیستند. طبیعتا فکر نمی کنیم که زنان اروپایی و آمریکایی این عادت عجیب را داشته باشند. با این حال شرکت سونی تلاش کرد تا فکر همراه داشتن تلفن حین حمام کردن را در ذهن زنان چک بگنجاند. متاسفانه از چگونگی پیشرفت آن مطلع نیستیم، ‌اما حداقل عکسهایی وجود دارد که اطمینان می دهد این اتفاق افتاده است!

نا گفته نماند آنطور که به نظر می رسد شرکت های ژاپنی تمرکز خاصی روی حمام کردن خانم ها ندارند. فلورین سان متخصص بازاریابی پاناسونیک در اروپا می گوید که یک سوم آسیب هایی که به گوشی ها وارد می شود با آب مرتبط است. تولیدکنندگان دیگر مانند فوجیتسو ایده ی گوشی های نیرومندتر و ضمخت تر را مطرح کرده اند. شرکت SVT Nobuo Ohtani می گوید این گوشی ها در هر 24 ساعت شبانه روز یا هر شرایط آب و هوایی مثل باران و طوفان همراه شما خواهند بود بنابراین لازم است که آنها ظاهر قدرتمندی داشته باشند. ولی سونی اکیپریا Z3 با ظاهری معمولی و کاربر پسند، ویژگی ضد آب بودن را یه همراه دارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر