;
coinex

چگونه به صورت دستی حالت ذخیره باتری در قدرت پایین را در iOS 9 فعال کنیم

چگونه به صورت دستی حالت ذخیره باتری در قدرت پایین را در  iOS 9 فعال کنیم

تصور کنید که عصر روز جمعه است، و شما با دوستان خود برای گردش به بیرون از منزل رفته اید، یکدفعه متوجه می شوید که شارژ باتری آی فونتان رو به اتمام است، و از طرفی قصد ندارید که حالا حالا ها به منزل باز گردید، چکار می کنید؟ اگر آی فون شما در حال حاضر در حال اجرا IOS 9، می باشد، استفاده از سیستم ذخیره باتری در قدرت پایین باتری(یا همان Low Power) تلفن های موبایل یک راه حل مناسب است.

حالت قدرت پایین از ویژگی های iOS 9 است، که ویژگی های خاص را برای طول عمر طولانی تر باتری آیفون، محدود یا غیر فعال می کند. به طور خاص، برخی از سنسورهای گوشی را خاموش می کند، و همچنین نوتیفیکیشن ها و رفرش برنامه پس زمینه را لغو می کند. بعلاوه گوشی شما سریع تر به حالت اسلیپ می رود و روشنایی آن کم می شود. پردازنده و شبکه سرعت نیز به منظور محدود کردن مصرف انرژی دستگاه کاهش می یابد.
این ویژگی چگونه فعال می شود؟ خب، در iOS 9، به محض اینکه سطح باتری آی فون شما به 20٪ می رسد،  از شما پرسیده خواهد شد که آیا می خواهید این ویژگی فعال شود. اگر در این زمان، گوشی خود را در این حالت قرار ندهید، در سطح 10٪، سریعا دوباره این سوال پرسیده می شود. با این حال، شما لازم نیست که تا زمان این پرسش صبر کنید، فقط این مراحل ساده را دنبال کنید:
1. به ستینگ بروید
2. به بخش باتری بروید
3. حالت Low Power را فعال کنید
اکنون به محض این که به شما هشدار داده شود که سطح باتری به 20 درصد رسیده، یک پیام پاپ آپ مبنی بر اینکه آیا می خواهید حالت قدرت کم فعال شود، ظاهر خواهد شد، و گوشی به طور خود کار آن را تایید می کند. سپس نشانگر باتری شما به رنگ زرد تغییر می کند، که نشان می دهد، این حالت فعال شده است.

شما لازم نیست که تا زمان این پرسش صبر کنید، فقط این مراحل ساده را دنبال کنید

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر