;
coinex

افزایش قیمت آیفون 6S و 6S پلاس به دلیل وجود +AppleCare

این هفته برای اپل هفته بزرگی بود؛ با معرفی دستگاه های متعددش که شامل آیفون های جدید 6S و 6S پلاس نیز می باشد، دو دستگاهی که با نگاهی تیزبینانه و ظریف پیشرفتهای خوبی نسبت به نسلهای قبلی آیفون داشته است مثل تاچ سه بعدی و iOS 9.

این هفته برای اپل هفته بزرگی بود؛ با معرفی دستگاه های متعددش که شامل آیفون های جدید 6S و 6S پلاس نیز می باشد، دو دستگاهی که با نگاهی تیزبینانه و ظریف پیشرفتهای خوبی نسبت به نسلهای قبلی آیفون داشته است مثل تاچ سه بعدی و iOS 9.

شاید شما قصد سفارش این پرچمدار جدید اپل را داشته باشید پس باید بدانید که با اضافه کردن طرح پوشش های +Applecare نیاز به پول نقد بیشتری دارید. به گفته وب سایت خود اپل، هزینه پرداختی برای +Applecare یک دست انداز است، +AppleCare ارائه یک ضمانت نامه برای آیفون هاست، اضافه کردن یک طرح حفاظت از آسیب که بجز سرقت هر چیزی را بمدت 2 سال پوشش می دهد.

با داشتن نسل های قبلی آیفون شما بابت +Applecare مبلغ 99 دلار پرداخت می کنید و می بینید که با یک هزینه 79 دلاری می توانید گوشی آسیب دیده تان را به یکی از آیفون های جدید تبدیل کنید. حال هنگامی که +Applecare را برای آیفون 6S یا 6S پلاس خریداری می کنید برای تحت پوشش قرار گرفتن آن شما باید 129 دلار پرداخت کنید و هر زمان که بخواهید گوشی آسیب دیده خود را با یک گوشی جدید تعویض کنید 99 دلار دیگر می پردازید.

اگر شما فکر می کنید که استعداد عجیبی در آسیب رساندن به گوشی های هوشمند خود دارید، این طرح بسیار با ارزش است، اما وقتی که آیفون ها افزایش قیمتی ندارند، این موضوع کمی عجیب می باشد که +Applecare همچنان به افزایش قیمت خود – نسبت به زمان راه اندازی در کنار آیفون 4 – ادامه دهد. اگر شما مطمئن نیستید که این طرح پوششی را برای آیفون جدیدتان می خواهید اپل به شما اجازه می دهد که تا 60 روز پس از خرید نیز بتوانید این طرح را اضافه نمایید، تا زمانی که آن را به یک فروشگاه محلی برده و ثابت کنید که دستگاه شکسته نیست.

من شخصا از این مدل مراقبت اپل برای آیفونها لذت بردم، شما چطور؟!

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر