;
coinex

راه اندازی دستگاه با عظمت ویندوز ۱۰ مایکروسافت، ۶ اکتبر می باشد

مایکروسافت. راه اندازی دستگاه بزرگ ویندوز ۱۰ مایکروسافت، ۶ اکتبر می باشد

مایکروسافت رویدادی در ۶ اکتبر برگزار خواهد کرد که پیش نمایشی از یک خط جدید از دستگاه های ویندوز ۱۰ و طبیعتا رونمایی از تبلت سرفیس ۴ (Surface 4) می باشد. این رویداد، امروز صبح به منظور دعوت، اعلام شد و شهر برگزاری آن نیز نیویورک خواهد بود. مایکروسافت وعده می دهد که “ما برخی اخبار هیجان انگیز درباره ی دستگاه های ویندوز ۱۰ برای به اشتراک گذاری داریم.”

این نوع از اخبار، به ویژه هنگامی که پای تلفن و تبلت وسط می آید، با برنامه ریزی های طولانی مدتی همراه می باشند. اگرچه ویندوز ۱۰ بر روی لپ تاپ ها و دسکتاپ ها هم منتشر شده، ما هنوز منتظر دیدن گوشی های هوشمند پرچمداری که این سیستم عامل را اجرا می کنند، می باشیم.

در واقع، تلفن های رده بالایی که در حال اجرای سیستم عامل مایکروسافت می باشند، در تعداد کمی تامین می شوند و از زمانی که این شرکت، بخش لومیای نوکیا را بدست آورد، ناراحتی طرفداران ویندوز فون را بیشتر کرده است.

بنابراین یکی از این انتظارات برای رویداد ماه بعد این است که گوشی های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال در نهایت رسمی شوند.

در همین حال در رابطه با تبلت ها، اگرچه تولید کنندگان قطعات اصلی شخص ثالث، تبلت هایی که ویندوز ۱۰ را اجرا می کنند را به نمایش گذاشته اند، اما ما هنوز منتظریم که یک برزورسانی از خود مایکروسافت از سرفیس ببینیم. شایعات اشاره می کنند که این تبلت سرفیس ۴ نازکتر و بدون فن می باشد و از پردازنده ی اخیر اینتل، Skylake استفاده می کند.

با رویداد ۶ اکتبر مایکروسافت از این اخبار مطمئن خواهیم شد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر