;
coinex

مایکروسافت لومیا ۵۵۰ احتمالا صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی به نمایش می گذارد

مایکروسافت لومیا ۵۵۰. در ماه می، یک گوشی هوشمند ۴.۷ اینچی مایکروسافت لومیا با شماره مدل RM-1127 بر روی وب سایت Zauba که واردات و صادرات داخل و خارج هند را دنبال می کند، قرار گرفت.

در ماه می، یک گوشی هوشمند ۴.۷ اینچی مایکروسافت لومیا با شماره مدل RM-1127 بر روی وب سایت Zauba که واردات و صادرات داخل و خارج هند را دنبال می کند، قرار گرفت. در نهایت دو نوع از این گوشی یکی با اسلات تک سیم کارته و دیگری با قابلیت دو سیم کارته (RM-1128) یافت شد. با فرض اینکه این یک مدل رنج متوسط است، به نظر می رسد که مایکروسافت لومیا ۵۵۰ (Microsoft Lumia 550) باشد. این مدل به تازگی از یک پایگاه داده ی متعلق به توزیع کننده ی مایکروسافت لو رفته است.

مانند مدل های RM-1127 و RM-1128 بر روی Zauba و GFXBench که قبلا لو رفته اند، این مدل لومیا ۵۵۰ دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و ۸ گیگا بایت حافظه ی بومی می باشد. مشخصات دیگر این گوشی لومیا ۵۵۰ عبارتند از: صفحه نمایشی با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ (یا ۵۴۰ در ۹۶۰)، چیپ ست اسنپدراگون ۲۱۰، رم ۱ گیگا بایتی، دوربین ۵ مگا پیکسلی در عقب و دوربین ۱.۲ مگا پیکسلی در جلو.

این گوشی لومیا ۵۵۰ از اتصال 4G LTE پشتیبانی می کند و ویندوز ۱۰ موبایل هم از قبل بر روی آن نصب می شود. قیمت شایعه شده برای این گوشی در حدود ۱۲۰ دلار می باشد. ما احتمالا رونمایی این گوشی هوشمند را در ۶ اکتبر هنگامی که این غول نرم افزار یک رویداد رسانه ای برای اعلام تعدادی از گوشی های هوشمند ویندوز ۱۰ موبایل جدید و سرفیس پرو ۴ (Surface Pro 4) برگزار می کند، شاهد خواهیم بود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر