;
coinex

اپل واچ ها از تاریخ 25 سپتامبر توسط شرکت های بزرگ آمریکایی عرضه خواهند شد

اپل واچ ها از تاریخ 25 سپتامبر توسط شرکت های بزرگ آمریکایی عرضه خواهند شد

اپل از زمان عرضه ی اپل واچ خود، به صورت محافظه کارانه ای با آن برخورد می کند، به همین دلیل در فروشگاه های بسیار معدودی این ساعت هوشمند را می توان یافت کرد. اما به نظر می رسد سرانجام از جمعه ی هفته ی بعد، فروش این ساعت ها در دو شرکت بزرگ آمریکا آغاز خواهد شد. درست در روز عرضه ی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس. شاید جای تعجب باشد که این دو شرکت تی موبایل و و اسپرینت هستند و نه ورایزون و AT&t.

9to5mac یک سند داخلی از اسپرینت بدست آورد که این گزارش نشان می دهد که 25 سپتامبر روزی خواهد بود که اپل واچ ها راه خود را به فروشگاه ها پیدا خواهند کرد. این سند همچنین نشان می دهد که اسپرینت هر دو سایز اپل واچ را ارائه خواهد کرد و مدل اسپورت واستاندارد این ساعت باقاب استیل ضد زنگ و احتمالا باصفحه استیل ضد زنگ مشکی عرضه خواهد شد.

جای تعجب نیست که اپل واچ ادیشن (Editioin) در فروشگاه اسپرینت دیده نشود. قیمت گزاری این ساعت های هوشمند نیز به نظر می رسد که مطابق با الگو های اپل باشد. که به نظر می رسد قیمت ساعت اسپرت 38mm حدود 349 دلار، اسپرت 42mm حدود 399 دلار، ساعت استیل 38mm حدود 549، ساعت استیل 42mm حدود 599 دلار باشد.

در حال حاضر این بهترین مدرکی است که پیرامون اپل واچ وجود دارد و نشان دهنده ی این است که در 25 سپتامبر در فروشگاه ها یافت خواهد شد. 9to5mac گزارشی را منتشر کرد که در آن شایعاتی وجود داشت که شرکت AT&T نیز در همان روز این اپل واچ ها را عرضه خواهد کردو یکی از مسئولین شرکت تی موبایل در یک تویئت اشاراتی به عرضه ی این ساعت ها کرده است اما تاریخی راجع به آن ذکر نشده است. تنها شرکتی که هیچ شایعه ای پیرامون آن و عرضه ی اپل واچ وجود ندارد ورایزون است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |