;
coinex

منتظر رویداد معرفی نکسوس و اندروید 6.0 گوگل در 7 مهر باشید

اطلاع یافتیم که گوگل برای مدتی است که بر روی دو پرچمدار جدیش از کلاس گوشی های نکسوس در حال کار کردن است، دستگاه هایی مبتنی بر سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو که آپدیت بزرگ دیگری برای سیستم عامل محبوبش می باشد. حال بعد از مدت ها ما می دانیم که در نهایت چه زمانی به طور رسمی رونمایی می شوند.

اطلاع یافتیم که گوگل برای مدتی است که بر روی دو پرچمدار جدیش از کلاس گوشی های نکسوس در حال کار کردن است، دستگاه هایی مبتنی بر سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو که آپدیت بزرگ دیگری برای سیستم عامل محبوبش می باشد. حال بعد از مدت ها ما می دانیم که در نهایت چه زمانی به طور رسمی رونمایی می شوند.

امروز گوگل دعوتنامه هایش را برای رویدادی که در 29 سپتامبر (7 مهر) در سانفرانسیسکو برگزار می شود ارسال کرد، دقیقا طبق برنامه ای که در اوایل همین ماه برای آن پیش بینی کرده بود. اگر شما خواستار جزئیات دقیق تری هستید، این دعوتنامه ای است برای رویداد اندروید آماده شده، که در بخشی از این دعوتنامه آمده است که “برای اطلاع از برخی طعمهای خوشمزه جدید به ما بپیوندید.”

امروز گوگل دعوتنامه هایش را برای رویدادی که در 29 سپتامبر (7 مهر) در سانفرانسیسکو برگزار می شود ارسال کرد، دقیقا طبق برنامه ای که در اوایل همین ماه برای آن پیش بینی کرده بود. اگر شما خواستار جزئیات دقیق تری هستید، این دعوتنامه ای است برای رویداد اندروید آماده شده، که در بخشی از این دعوتنامه آمده است که "برای اطلاع از برخی طعمهای خوشمزه جدید به ما بپیوندید."

اندروید 6.0 مارشمالو در چند ماه اخیر بصورت فرمی از پیش نمایش در دسترس قرار داشت و ما اکنون آماده ایم که اطلاعات بیشتری درباره دو گوشی جدید نکسوس بدست آوریم. در واقع اوایل امروز گزارشی درباره جزئیات این دو دستگاه منتشر شد که در آن، آنها را Nexus 5X و Nexus 6P نامیده بود.

خبر دیگری که دیروز درباره گوگل به گوش رسید نسخه جدید دانگل کروم کست بود که ظاهرا عکسهایی از آن لو رفته بود.

معلوم نیست که ذر رویداد 29 سپتامبر آیا خبرهای شگفت انگیزی شنیده خواهد شد یا نه؟ برای فهمیدن آن باید صبور بود هر چند که تا زمان برگزاری این رویداد تنها 10 روز باقی مانده و بنظرم زمان زیادی نخواهد بود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر