;
coinex

آیفون پرو چیست؟ مدیر عامل شرکت مایکروسافت نادلا توضیح می دهد

آیفون پرو چیست؟ مدیر عامل شرکت مایکروسافت نادلا توضیح می دهد

آیفون پرو چیست؟ آیا یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش غول پیکر جدید است؟ نه. آیفون پرو، در واقع یک عبارت است که ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت از آن استفاده کرده است که بگوید، یک آیفون‌، پکی از اپلیکیشن‌های توسعه یافته مایکروسافت است. نادلا این اپلیکیشن ها را در کنفرانس Salesforce Dreamforce معرفی کرد.
در این کنفرانس برای نمایش این اپلیکیشن‌ها آیفونی قرض گرفته شد، تا کاربران ویندوزفون، اعتراضی نکنند. در میان برنامه های مورد بحث توسط نادلا، Sway، Skype و Outlook بودند. نادلا از برنامه Outlook به عنوان بهترین کلاینت ایمیل برای iOS ، یاد کرد و حتی آن را بهتر از اپلیکیشن ایمیل iOS دانست.

بیشتر کسب درآمد مایکروسافت از حق پتنت‌های اندرویدی است تا فروشی که از دستگاه های ویندوزفون بدست می آورد. از طرفی، عرضه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل و دو مدل رده بالای جدید ویندوز فون، در 6 ام اکتبر() آخرین فرصت برای ویندوز فون خواهد بود. از همین رو، نادلا حرف جالبی در طول ارائه خود، در کنفرانس، بیان کرد، اینکه مایکروسافت مشتاق نوشتن اپلیکیشن برای ios می باشد.
به همین جهت به نظر می رسد که نادلا دریافته است که مایکروسافت نیازی به نقش بزرگ ویندوز فون، در بازار گوشی های هوشمند، ندارد، درست است که ویندوز 10 موبایل، منتشر شد و تقاضا برای لومیا 950 و لومیا 950 XL برای زنده ماندن این پلت فرم، مهم است اما مهم تر از دیگر مواردی مایکروسفت می تواند از آن کسب درامد کند، نیست.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر