;
coinex

رندرهای منتسب به بند 2 مایکروسافت پیش از راه اندازی فاش شد

رندرهای منتسب به بند 2 مایکروسافت پیش از راه اندازی فاش شد

انتظار می رود مایکروسافت در رویداد 6 اکتبر(14 مهر ماه)، چندین دستگاه جدید، از جمله یک سرفیس پرو 4، پرچمداران لومیا و نسخه به روز شده گجت پوشیدنی بند خود را راه اندازی کند. در ماه جولای اخبار و تصاویری از مچ بند مایکروسافت منتشر شد،در حال حاضر، رندرهای منتسب به بند 2 مایکروسافت پیش از راه اندازی فاش شده اند.
بنا به گزارشات، MicrosoftInsider.es بررسی برخی از رندرهای بند 2 مایکروسافت، را با نام رمز ‘Envoy’ منتشر کرده است. گزارش شده که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش خمیده است که امیدواریم مشکلات بسیاری را که کاربران با آن مواجه شده بودند را حل کند. طراحی آن کما بیش، شبیه به نسخه اصلی بند مایکروسافت است، اما ظاهر فوق العاده تری دارد. همچنین دارای یک پنل جلوی تمام فلزی و دو دکمه فیزیکی در کنار پنل می باشد.

دارای یک پنل جلوی تمام فلزی و دو دکمه فیزیکی در کنار پنل می باشد.
بند 2 مایکروسافت، پکی از سنسورهاست که امکان نظارت شما بر فعالیت های روزانه خود را فراهم می کند. علاوه بر این، به نظر می رسد باتری نیز به جای طرفین در قسمت زیرین صفحه نمایش منحنی قرار داده می شود.
این گجت پوشیدنی، ماه ها تحت تست داخلی بوده است و در رویداد 6 اکتبر مایکروسافت با هدف قرار دادن مخاطبان جدید معرفی می شود. مشخصات آن هنوز نامعلوم است، اگرچه انتظار می رود این ردیاب تناسب اندام  بر روی دستگاه های ویندوز فون، اندروید و iOS کار کند.

بند 2 مایکروسافت، پکی از سنسورهاست که امکان نظارت شما بر فعالیت های روزانه خود را فراهم می کند

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر