;
coinex

اپل واچ زندگی یک نوجوان را نجات داد

بر اساس یک گزارش، نوجوانی در ماساچوست ادعا کرده است با استفاده از سنسور ضربان قلب اپل واچ خود بر ضربان قلبش نظارت داشته و در انتها باعث نجات زندگی خود شده است.

بر اساس یک گزارش، نوجوانی در ماساچوست ادعا کرده است با استفاده از سنسور ضربان قلب اپل واچ خود بر ضربان قلبش نظارت داشته و در انتها باعث نجات زندگی خود شده است.

بر اساس صحبت هایش با خبرگزاری CBS San Francisco، پُل هیول (Paul Houle) توضیح داد که چگونه بعد از یک تمرین فوتبال دردی را در قفسه سینه و پشتش احساس کرد.

پُل گفت:  “با استفاده از اپل واچ خود، من ضربان قلبم را تقریبا دو ساعت بعد از تمرین تست کردم و دیدم که ضربان قلبم 145 است.”

با نگرانی، او به یک بیمارستان مراجعه می کند و در نهایت بیماری او، رابدومیولیز(rhabdomyolysis) تشخیص داده می شود که می تواند توسط ورزش تشدید شود.

این وضعیتی است که در آن سلول های ماهیچه ای، آنزیم ها و پروتئین ها را در خون آزاد می کنند که در انتها به قلب منتهی می شود و منجر به نارسایی ریه و کلیه ها می گردد.

داستان در اینجا برای پُل هیول نوجوان ختم نمی شود. او یک تماس تلفنی بسیار مهم دریافت می کند.

هیول گفت: “من یک تماس تلفنی از یک شماره در کالیفرنیا داشتم، گوشی را برداشتم و آن شخص گفت: سلام، اسم من تیم کوک است، مدیر عامل شرکت اپل هستم.

در طی این تماس تلفنی، کوک در انتها به پُل یک آیفون هدیه داد و شاید جالبتر از آن برای او گذراندن یک دوره کارآموزی تابستانی در اپل بود.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر