;
coinex

سیانوژن هم اکنون از بیشتر مدل های متوسط اندرویدی پشتیبانی می کند

سیانوژن. سیانوژن هم اکنون از بیشتر مدل های متوسط اندرویدی پشتیبانی می کند

سیانوژن در وبلاگ خود می‌گوید که پشتیبانی از بیشتر گوشی های هوشمند متوسط مانند، نسل دوم موتورولا موتو ای (Motorola Moto E) و نسل سوم موتورولا موتو جی (Motorola Moto G)  را آغاز کرده است. درحال حاضر هر دو مدل از سیانوژن مد۱۲ (Cyanogen Mod 12) پشتیبانی می کنند و برای اولین بار است که مدل های هواوی مانند هوآوی آنر ۴ (Huawei Honor 4)، هوآوی آنر ۴ایکس (Huawei Honor 4X)، هوآوی آسند میت ۲ (Huawei Ascend Mate 2) و هوآوی اسنپتو (Huawei SnapTo) از سیانوژن پشتیبانی می کنند.

در حالی که بیشتر مدل های متوسط  به شما این امکان را می دهند که از قابلیت تنظیم بالای رام (ROM) لذت ببرید، سیانوژن می گوید هنوز در حال کار بر روی دریافت CM برای کار روی پرچمدارانی مانند اچ تی سی وان ام۹ (HTC One M9)، سامسونگ گلکسی اس۶ (Samsung Galaxy S6) و ال جی جی۴ (LG G4) می باشد. در این میان، نسخه ی کره ای ال جی جی۳ (LG G3)، سامسونگ گلکسی اس۵ (Galaxy S5) در ژاپن و چین و اچ تی سی وان ام۸ (HTC One M8) دو سیم کارته همه با نسخه ی اخیر سیانوژن مد (Cyanogen Mod) کار خواهند کرد. این چنین پشتیانی ای حتی به مدل های شیائومی می۳ و شیائومی می ۴ (Xiaomi Mi 4) هم گسترش می یابد.

اگر کنجکاوید بدانید که آیا گوشی هوشمند شما سیانوژن را اجرا می کند یا خیر، کافیست نگاهی به سیانوژن ویکی (Cyanogen Wiki) بیندازید. در اینجا شما تصاویر مدل های اندرویدی جدید و قدیمی را که سیانوژن مد را اجرا می کنند، می یابید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر